Ya çok geç bıraktı kader, üniversite mezunu değilim, nazar olacak işlerimi, en geliyor iç sıkıntılarına kaldım, aşk geçtim düzgün bir işim yok, gerçekten çok bıktım? ne yapıcam bu kısır döngüden kurtulacak mıyım?
2 ay
Ya çok geç bıraktı kader, üniversite mezunu değilim, nazar olacak işlerimi, en geliyor iç sıkıntılarına kaldım, aşk geçtim düzgün bir işim yok, gerçekten çok bıktım? ne yapıcam bu kısır döngüden kurtulacak mıyım?
Yani büyük konuşamam sana bir şey diyemem ki hayat Neler getirir nedir götür ür Yani ben yaşamak istemiyorum sana açık konuşayım 40 yaşından sonra Hayatım bir tadı yok Evim Yok kendim yok işim yok kadına dokunamamışım hani sevişememişsin niye Yaşadım Ki ben ya bilmiyorum seni şimdi ne desem boş kendime bir şey diyemiyorum ki sana ne desem
Bazı kişiler de kısmetsizlik hep üst üste gelir. Bende de öyleydi. Hangi işe ek atsam orası çürürdü. Bundan 3-4 yıl önce nihayet yüzüm güldü. Geçmişin acısını çıkardım. O yüzden karamsar olma, hiç beklemediğin an Allah yüzünü güldürür
Qynen
İşte ben o durumdayım okdar uzgunmku
46 yasındayım ıyıınsanların bu hayatta kaderı olmıyor
Aynaya bakamıtorum artık kadar üzdü hayat
Yani kimsenın Mutluğun da gözümüz yok ama onun bunun ömrüm mutlu günü ızlemekle gectı amigolyk yapıyoruz anca millete haksızmıyım çok uzuluyorum
ıns yanı kımsenın bır seyınde gozum olmadı vuıdanlıyım ama hepğ bakslarının mutluklarına sahıt oldum bu rkendımı bırgunde mutluluk bana gelmedı arkadasım cok zuluyorum nerde bende varı bu haytta vardım
amigoluga gelmısım bu hayata sen ıyı bırınsansın bundan sonraa hep yuzn gulsun arladasım bende kendımden umudum kestım allah canımı alsın bazen dıyorum
Muhammet Ali'nin meşhur bir lafı vardı. Boksör düştüğü zaman değil, ayağa kalkamadığı zaman kaybeder demişti. Yaşadığın hayatı tam olarak bilmemekle beraber belli ki hayat seni çok yormuş, hakettiğin değeri görememişsin. Ama hep iyi niyet beslemişsin. Ancak pes etmek yok, iradene sahip çıkmalısın. Elimden geldiği, dilim döndüğü kadar sana yardımcı olmayı isterim. Lütfen moralini yüksek tut
guzel bır ıs bulsam cok bunaldım cok yıprattım o srefsız yuznden herseyımı kaybettım kotu ınsanlar sonavım oldu ayaga kalkmaya calsıyorum
allah kımseyı kotuyle sınamasın
eskı sevgılı alsılesıbana okadar adleteıszlkler yaptılarkı
O kadar çok insan var ki aynı durumda olan.. hayatın tadını çıkarmaya çalış, kendini mutlu eden şeyler yap ne bileyim bir kitap okumak gibi, sahilde yürüyüş yapmak gibi. Ve mutlaka hedefin olsun, önceliğin iş mi aşk mı..
İş aşkı ş et
O zaman kendine odaklan sana kendini iyi hissettiren şeyleri bulmaya çalış örneğin kilon varsa spor yap mesela, gerçi spor için kilon olmasına da gerek yok
Bir yerden başlamak lazım is bularak başla her şey kendiliğinden düzelir elinde paran etrafında arkadaşlarin olur takilirsin bakarsın aşk ta çıkar karşına belli olmaz
kendımı cok yıprattım degemdı saglık gıttı gebclık gıttı omur bıttı o pğslik yuznden kader gulmedı askta ne ıste:(
Canım, satırlarının arasından yorgunluğun resmen taşıyor 💔 Ama şunu bil, 46 yaş asla geç değil, inanmıyorsan 44’lük sosyoloji hocana bak 😂
Kader, nazar tamam… Ama asıl güç, bugün attığın küçücük adımlarda saklı. Üniversite mezunu olmaman hayatının bittiği anlamına gelmiyor. Kısa kurslar, sertifika programları, halk eğitimler, İŞKUR eğitimleri, online eğitimler… Bunlar senin için fazlasıyla ulaşılabilir şeyler 🌱
Önce kendine şöyle bir şefkatle yaklaş. “Ben bittim” dediğin anda beyin çözüm üretmeyi bırakır. “Ben biraz geciktim ama hâlâ buradayım” dediğinde ise kapılar yavaş yavaş aralanır 🚪✨
İstersen önce şu üç şeye odaklan: Ne yaparken zamanı unutuyorsun, hangi işleri kesinlikle yapmak istemiyorsun, hangi alanda “beni biri biraz eğitse yaparım” diyorsun. Bunlar senin yol haritan olur. Sonra da küçük ama düzenli adımlar; bugün bir kurs araştırırsın, yarın CV’ni güncellersin, öbür gün iş ilanlarına bakarsın.
Kısır döngü kırılır mı? Evet, ama mucizeyle değil. Küçük, inatçı ve seni önemseyen adımlarla kırılır 💪 Unutma, para ve iş sadece “geçim” değil “özsaygı” meselesi de. Kendine verdiğin değeri yükselt ki hayatın da peşinden gelsin.
Sen hâlâ yolun başındasın aslında, sadece takvim biraz ileride. Yeter ki vazgeçme, öğrenmeye ve denemeye devam et. Kariyer dediğin yaşla değil, cesaretle şekillenir 🌟
Nazar tıkıyor olabılrmı adana'da bır güzel iş yok bulamadım
🎓 Nazar elbette inancının bir parçası olabilir ama tüm gücü ona verince elin kolun bağlanıyor gibi hissedersin. Adana’da da iş var. Belki alanı netleştirmekte zorlanıyorsun 💼📚
Cevap
24Cevap
Sistem düzgün değil çünkü Allah'ın 10 pulunu bekleyedursun 10 kul. 1 kişiye tam 9 dokuz geriye kalan 9 kişiye bir pul. Bu taksimi kurt yapmaz kuzulara şah olsa. Yaşasın kefenimin kefili Karaborsa
kaderinde dönüm noktaları vardır... doğum yılına göre değiştiğini söylüyorlar... bazılarının yıldızı 40 'dan sonra parlıyor...
revet cok yorgunum aynen ole
bırde bılyıormusun dısarda ıcımd efırtınalar kporken hıc birsey olmamıs gıbı guclde gırunmketende yoruldum tukendım allaha sıgındım
haklısın çok zor benimde hiç şansım yok... önceleri ailem sen kötü olacak şwyleri hemen dillendiriyorsun o yüzden işlerin iyiye gitmiyor der. Ama artık onlar bile bir uğursuzluk var galiba haklıymışsın diyor... Yolunda giden şeylere sevinemiyorum çünkü ardından onu yok edecek bir olumsuzluk yaşıyorum.. Hani bir söz var ya " zor zamanlar uzun süre devam etmişse iyi olan her şey seni korkutur"
Aynıyız allah yardımcın olsun yüzüm gulsun
İnş bundan sonra
amin inşallah
Bir yaşa kadar oldu oldu olmadı öyle gider üzgünüm.
Haklısun üzülme
Üniversite mezunu olmasan da kader nazar falan değildir, elindeki ne varsa onunla ufak adımlarla ilerle.
İşi ne yapacaksın, boş ver. Eş bulmaya odaklan.
Geç kaldım evılılge
Bu saate kadar olan da basıp etmedı guldurmrdı mevlam
Ömrüm gıttı kader gulmedı emekletıme rağmen hıcbırsey
allah yardımcın olsun guzlde adamsın kaderın senınde yok nedmyımkı bende cok uzgunum haketmedım bunları maa neyapım kader dalımda kuurttu
Amin inş ipek
Ben sana diyorum canını sıkma diye değmez olan oldu şimdi önüne bak bazen istediklerimiz olmaz
neyapım melıh ıs bulamıyorum evdeb cıkmak ıstıyorum ben oadamı artık dsunmuyorum umrda bırsuuru sıkıntım var yettı canıma
Biliyorum canım benim ben hep seni tkp ediyorum birturlu konuşma şansımız olmadı
ondan abnene o bır hataydı onun yaptıklarının bedelını ben oduyorum bhen bunu kısırdonguden cıkacakmıyım
Çıkarsın ya inan kafandan at gitsin boş biriymiş demek
Yok o adam umuda degıl hayatıma iş bulamıyorum yenıden kısır döngüden cıkamkyorum
O beni aldattı ömrümü götürdü 13 senedır ortada yok neyapım en kötü gunlerımde yanımda olmadı
Neyını ısteyım jblısın
Melih nezaman kurtulcam bu skuntıdan maddı konularda skıstım kaldum
Çok skıldım bıktım
Evin tek cocugumusun
evet ıkı kardesım kendını kurtardı ben surunuyorum
Offf ya bide onlarla konuşunca laf ise evliliğe gelince çok zorda kalırsın ya (
evet kaderım dıuzlmıyor haksızıklara ragmen evılıgı getcımben duzgun ısım yok
Adanalı sevgilim vardı adı halimeydi yıllar önce. Şimdi senin yaşında olmalı çok severdim onu bana hediye göndermişti kargoyla. Şimdi nerededir napıyodur kimbilir.
Allah halime nıye ayrıldımız
Peki özel olmzsa
Halimenin gençliğinde sevdiği adam varmış yıllar geçmesine rağmen onu unutamadı kafasından silip atamadı ona bağımlı hale gelmiş. Hayatını kuramamış hayatı heba olmuş hayatının merkezine koymuş o adamı. Sonra da ortada kalmış. Başkasını sevemiyor seviyor gibi yapıyor ama aklı hep o adamdaydı
yazık olmus kıza
Ben onu çok sevmiştim halen onun için dua ediyorum. Hoş gerçi ben de evlenmedim yaşım 49 oldu. Keşke seveceğim yaşıma uygun biri olsa onu sevsem himayeme alsam onu mutlu etsem
ıns evlendırsın onunla teklf et ozaman hangı sehırdesınsen kızla aynı sehırde egılsınız bence sanırım hayat kısa gıt bul kıza sıkı sıkı sarıl
Benim sosyal medyam yok. Onunla iletişim kuracağım kanal yokki nasıl bulucam bulamam uzak mesafe ilişkisiydi. Ben Niğdedeyim. Senin sevgilin var mı
yok
ben valaha benım vardıe skı sevgılı cok kötu ayeruldık ben coktan gerıde bıraktım. bıttı hayatımın öbd hatasıydı gerek yok gecmısı acanmaya sıfırdan hayata baslıyacam ıs bulsam cok ıyı olur yenıden oadam umrda degıl heryerden engellı sneeledrır gormyuorum hıc tanısmamyıda yeglerdım
Ben emekli oldum sen yeni mi başlican çalışmaya. Ne tür işler yapabilirsin ki? En son ne zaman aşık oldun?
ısınız neydıkı
Fabrikadan emekliyim. Sen Adana'nın neresi bana yakın mısın ki
seyhan
Halime de Seyhandaydı :( senin adın Halime mi :(
yo
İsmini bağışlar mısın peki
Olmaz ne geldıyse basıma merhametımden geldı
Gecmişye 13 sene o ünlüsün yüzündenhayatım yok oldu
O ıblısın
Isımde kaybettım berejetım şansım talihim kapandı bende anlnadım çok geç bıraktı ıyulerı guldurmıyor kotulerı hep ıyılık veroyor
Oadamın yüzünden cefa cekıyorum allahın keşke tanımsız olaydım
Gençlikte yapılan hatalar insanın omzunda bir ömür yük olarak kalır. Hep diyorum gençlere çok fazla özgürlük tanınmamalı. O adam kimbilir şimdi sefa sürüyor sen de hayatta kalmaya çalışıyon. Üzüldüm senin adına keşke evlensen biri sana sahip çıksa kol kanat gerse
Aman bırunden ne hayır gordum
Aman lanet olsun kader gülecek olsa bunlar başıma gelmezdı
İşim bile yok
Senin gene wneklıgıgın olmuş bunları hakedecek neyaptım ben
Elini versene tutayım
Sen yanluzsın galiba
Evet yalnızım hayatta yapayalnız. Tek başıma yaşıyorum. Bazen çok zor oluyor destekçim yok bir yumurta pişirenim yok. Nasılsın diye soranım yok. Kendi halimde yalnız bi adamım. Hayat zor keşke yanımda hayat arkadaşım olsaydı.
Daha bulamadın mı iş
İskura kayıt yaptın mı peki
Falcıya gıttım nazar blok oy var bunlar senınmahvetmıs dedı bunlar gıtmedıgı sürece hıcbırsry olmaz dedi dogrumu
Fallık bır durumun aslında bereketli kıtu insanları gözleri nefeslerı devırıyor dedı
Romantık bıktım ölmek istiyorum okadar bıktımkı
Sakın ol falcı bir çözüm demedi mi
Yani nazar gibi bişey mi var dedi
Evet
Adana'da gıttım ispatım yok
Öyle ölüm falan düşünme canısı
Delirdıgıöı dusunıyor annemler çok bunaldım
Herşeyin bir çaresi vardır illaki
Nasıl tanrı bu kısırdınguden cıkarmıtot
Annenleri takma kafana bende inanırım öyle şeylere
İyi de neden evlenmeyi düşünmüyorsun
Evet yıldızım cokdusuk
Küçük tansıyon büyük tanaıyon buda oyle
Nasıl var dua et dddı dularımsa etmekten yoruldum
Durum ciddi diyorsun
Peki biri çıksa karşına gel evlenelim dese naparsin
Evet neyapıcagomı bılmıyorum ama allah ıatese
Bu kusırdınguden çıkardı çok bıktım
Anlıyorum seni
Ben sana yazmıştım aslında bir baksana
Meral etme oda elimden gider sanslu olsam bu halde mı olurdum
Bu kısırdongudem çıkmak ıstıyorum
Şanslı olmakla alakası yok canım benim biraz özgüvenli ol pes etme
Buyır
Neyapıcam skıstım kaldımaraya gıden ben öldüm iş para konusunda bereketım donmuyor
Zamanında aile kurmıyan kadınların sonu böyle genelde... kendi kurduğun Aile farklı bir şey. Bunu kendi öz anan baban veremez sana.
Hıcmı o pisliğin suçu yok
Güven verıp yarı yolda bırakan
Yok. Sana yol yapma sorumluluğu yok erkeklerin artık. Eskidendi o sorumluluk.2008 yılında erkek kadın eşit maddiyat sunmuyorsa bir taraftan bir taraf art niyetlidir. Evlilikte kadının avantajı var yanlızca. FB takılıyorsanız adam sunar sana yol. Çünkü yasal bir bağ altına girmeyi kabul etmiş oluyor erkek. Kadına 100x kat mutluluk sunucak bir ortama girmeyi kabul etmiş olucak. Her avantaj kadının tarafında olmuş olucak. Kafası attığında istediği gibi aldatamıyıcak çekip gidemiyicek.
Zor kurtulamszssin. maalesef acı ama gerçek. Peki bunun sorumlusu kim
Burası Türkiye ve bu yaşadıklarını çoğu insan yaşıyor. Normaldir.
Üzüldüm bende aynı yoldayım. Bu hayatta bir halt başaramadım. Tek başıma vasıfsız bi insan olarak çürüyüp gideceğim. Allah canımı alsa keşke
allah korusun ıns yuzn guler sen kesınıkle ıyı bırısın secılmısler boyle allah zor sınavlardan gecırırmıs
Büyü yapılmış olabilir, doğrusu ben bana, da büyü yapılmış olabileceğini düşünmeye başladım, çünkü fasitt çok fazla insan var etrafımda
Kim neyetsın elde avuçta yok nasıl anladım olmayan gayatlarımamı
Ne dedin hiç anlaşılmıyor 🙄🙄
Olmayan hayatlarımamu büyü yapsınlar nazar tıkıyor büyü hıc dusunmedım
Olmayan hayata olmayan mala mülke neden nazar değsin o zaman 🙄🙄
Yıldızım dusuk
Agırlık çok çabuk alıyorum
Burcun ne
Terszı
Senin de kabahatin olabilir, bazı şeyleri değiştirmek elinde, kaç kez sana gel birlite yeni bir hayata başlayalım bende aynı yaşta ve benzer durumdayım dedim hiç oralı olmadın, yani nazarla falan ilgisi yok senin bişey yapma çaban yok
Üniversite mezunu olman bir şey değiştirmiyor inan bana bir şeyler başarman için bir yerden mezun olmanda gerekmiyor sadece çaba gayret
37 yaşındayım aynı durumdayım maalesef. Bazılarında şans yok.
Allah yardımcın olsun ıyılerın kderı yok
Galiba doğru diyorsun
Allah senin de yardımcın olsun
amin inş allah bacım senı sonu gelenlerden etsın endıyım bukotu gunler gerıde kalsın ıns.
Üzerinde bir agırlık hissi var. Hiç mutlu değilsin her şey ters tepiyor. Kendi kendine diyorsun bu sanş nasıl.
Evet aynen untıhar dusunuyorum
Neyapım dularımda yetmiyor annem oluyor yapmadıgım kalmadı
Okuyor annem
Hacı hoca bu lanet kaderden kurtulamıyorum çok geç buraktı kder
boş ver abla herkes para kazancak diye bir şey yok.
Altta yatan sebeplerine bir bak, bir şekilde bunları itiyorsun belli ki.
Vardır bir çıkar yol
ıns vadır valaha bıktım ben
Dua edeceksin
Nazar olabilir evet okut
nazar var evet terazıler hep boyle
Bende teraziyim 🐤
Offf ıslerıb ıins yolundadır
Kımse uzulmesım guzellık ben çok uzuldım gecmişye
Allah’a şükür yolunda
aman ıyı ol
Verdiğin kararları sorgula
Nasıl gecmiste hatalı kişiyi sectım ama onun yapruklarının bedelini ben niye oduyorum
Bu adelet nasıl kısırdınguden cıkamıyorum
Disiplin ve vizyonda problemin olabilir
Umarım düzelir kurtulursun
nasıl olucak 46 yaısndayım 13sene kaybım var
allah razıollsun oakdar cok bunaldımkı bıktım
nerden gecer kardesım kotuler guluyor lanet ınsanlarla bıgusmaktan bıktım cok ıcerliyorum allah canımı alsa oraddeye geldım
behıs cok ıyı bırıne benzıyorsun cok skıldım ama herkes ıyı oldu etrafımda boyle sınır hastlıgna kaldım
yokkardesım canm alsın kurtlulayım cok skıldım yasanmak ıstemiyorum alsın canımı babama kavusrırsun:( ıyılerın kaderı yokmus
Baya dertlisin ya merak ettim seni
Evet
Burdamısın
İş konusunda meslek var mı?
Kurtaralim seni
Dalga geçmek çok uzgunum
Nasıl olucak allah unuttı beni çok bunaldım
Bu kısırdonguden kurtuluş yokmu
Bana dön
Kimsin sen nasıl
Dm at mesela
gunaydın dertlıısn sende sanırım
Evet
Neyın var
Allah yardım etsın herşeyden sımıfta kaldım keşke ahhh benide alsa yanına
Allah
Bu nasıl sözler böyle
Gelmişken dolayı kemdımı çok caresız hısedıyorum
Allah büyük ama tukendım arkdasım bıttım
Bana anlatt işte
Hep nazar.
neden anladın bacım
ordamısın zehır
Nerde yasiyosun?
Adana
Bende de yok idi yurtdisindan temelli geldim simdi duzgun isim var birde evlenilecek birini bulsam benim hayat tamam
Ins bulursun ama ben bıttım
Merak ettim neden bittin
İş bulamıyırum aşkta vaGectım çok bunaldum
Is bulmak zor artik cok zor
Eminmisin
Yabanci dilin yok ise
Yok orta derecede kariyer netten yok
Yani. Mesela ben felemenkce biliyorum daha Hollanda dan gelmeden isimi ayarladimda geldim
Abla kendınd bırını bul evlen
Neden üs yokmu
İş
Bırkere denedım hayatım kötü oldu daha beter aşka dusunce
Nazar kötü enerjı var bende bence olcakomrum gıttı hayat gulmedı
Anladım
Dodo allah beni unuttu mu niye bukısırdongıden çıkarmadı
Türkiye standartları maalesef
Bizi bu hale düşürenler utansın
Aynen sana başka bırsey doğuştan şanslı olmak lazım
Kısmet değilmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?