29 yaşındayım neden iş hayatında sürekli çalışamıyorum?

Artık psikolojim altüst olmuş durumda ne yapacağımı bilmiyorum insanlara tahammül seviyem çok düşük psikiyatriye gidiyordum ilaçları içiyordum artık içmiyorum beni daha da kötü yapıyor sürekli uyutuyor depresyon ve anksiyetem var en uzun çalıştığım sekiz aydır patronların emir kipi ile konuşmaları zoruma gidiyor iş arkadaşlarım ile hiç uyum içinde olamadım zaten çünkü dalga geçen kendi çıkarlarını düşünen kişilerdi olabildiğince mesafeli olmaya çalıştım mesafeli olurkende konuşmak zorunda olmak beni çok yoruyordu geçen sene dolandırildim instagramda artık birikimimde yok dolandırıcılara kaptırdım artık sosyal medya kullanmıyorum iş hayatında iki kere de kovulmuştum neyse ki borcum yok ama birikimimde yok

29 yaşındayım neden iş hayatında sürekli çalışamıyorum?
Cevapla