Maliye son sınıfım, staj, KPSS, iş ve şehirde kalma konusunda neler yapabilirim?

Bu yıl 4. sınıfım, maliye okuyorum, mezun olunca ne yapacağımı bilmiyorum keşke hemen iş bulup burada kalabilsem ama stajyer olarak başlayacağım ve verirlerse eğer çok az bir para verecekler onunla nasıl geçinirim bilmiyorum. Dönemim uzadı, önlisans KPSS'ye girmek için uzattım, diğer dönemde buraya geleceğim sadece 1 dersim var diğer boş zamanda staj bulup kendimi orada tutundurmaya çalışıp kalsam diye düşünüyorum ama staj nasıl bulacağımı bilmiyorum ne iş yapmak istediğimi de bilmiyorum önlisans KPSS'den atansam çok iyi olacak ama kolay değil. Diğer dönem bittiğinde eve dönmek istemiyorum yaz tatilinde bile durmak istemiyorum neler yapabilirim bu konuda tecrübesi, tavsiyesi olan büyüklerim var mı

Maliye son sınıfım, staj, KPSS, iş ve şehirde kalma konusunda neler yapabilirim?
Cevapla