Hemşireyim, normal forma giyiyorum çalışma arkadaşlarımı hep göğüslerime bakarken yakalıyorum bezdim
2 ay
Hemşireyim, normal forma giyiyorum çalışma arkadaşlarımı hep göğüslerime bakarken yakalıyorum bezdim
Cevap
28Cevap
:) iri oldukları içinmi bakıyorlar?
bol tişörtler giysen?
aslında göğüs bütün kadınlarda var. gerdanın açık ve dar giyinmiyorsan bakmıyorlardır ya :)
Dekolte varsa kapatabilirsin ya da biraz daha geniş bir forma giyebilirsin.
ya da daha kesin çözüm:
Ne bakıyorsun memelerime. Hiç mi görmediniz?, diye cemkirin. Kesin çözüm olur.
Kabahat sende değil ama yanlış anlama.
Görgüsüz adamlar da
Çok mu dikkat çekiciler ve dolgunlar. Dekolte var mı
Dolgunlar
Forma da iyice sıkıyor mu?
Yok bol giiyiyorum
Ama dolgunlarsa ve bol giyinsen de yine de dikkat çekecek kadar baktıyor demekki. Yaş kaç
?
Demekki dikkat çekecek kadar var. Belli etmeyecek sütyen kullanmayı deneyebilirsin
Dolgun ve dik duruyorsa ister istemez dikkat çeker
Ee ne güsel işte demekki güseller dikkat çekiliyorsun
Hemşirelerin giydiği kıyafeti biliyorum. Göğüslerin bile belli olmuyor
Bol giyerek dene bakalım aynı şey olacak mı? Eğer olursa problem sende değil iş arkadaşlarındadır
Bol giyiyorum zaten
o zaman problem iş arkadaşlarında, bekarlar mı?
Bekar da evli de
o zaman göğüslerin çok dikkat çekicidir
Erkekler mı kızlar mı ya da her ikiside mı?
Erkekler
Göğüsler sallanıyordu bakarlar
Biraz bol üniforma giymeyi deneyin
İçgüdüsel o ya göz çarpıyor
oda kötü be beğenilmek güzelde abaza gibi olmaz ki
Göğüsler güzel görünüyor demekki 😂
İlgi çekiyor o zman. Biraz dikkat et
Neden rahatsız oluyorsan sen daha iyi bilirsin
Hemşireler çekici olur ondan
Gurur duy memelerinle hayatım
kadın dediğin
@esmerbey16 nereden çıktı 26 gün sonra
ben bugün gördüm ve tarihin farkında değildim ama sana ulaşmış olması güzel
Hahahha bizde de var bir kadın boyle:)
Neden bakıyorsunuz
O gösteriyor özellikle.. bence 3 kişilik ondakii
Sizde penis bölgemize bakmasaniz keşke
Ölçülerin nedir büyük mü
Çok mu dikkat çekiyor ki
Millet işte
Göğüslerin büyüktür
Evet
Yani, bizim ülkede cinsel açlık çok fazla normalde onlara şu an aptal homosapiensler filan demem lazım da üşendim ya takma kafaya güzel insan
Eğilirken mi
Yok otururken ya
O kadar belli mi ya
:(((
Büyük desene 🙈
Niye rahatsiz olmaman mi gerekiyordu
Buyuk herhalde cok güzeller ondan
Sende onlarınkine bak ödeşin bence
Nasıllarki
Kaç beden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç kadın 💛 Böyle hissetmen o kadar normal ki, rahatsız olman da çok haklı bir tepki aslında. Sen işini yapan bir hemşiresin, kimsenin seni bedeninle “izleme hakkı” yok. Bu durum saygısızlık ve seni huzursuz ediyor olması çok anlaşılır 💔
Önce şunu bil istiyorum, suç sende değil. Ne kıyafetinde ne bedeninde. İstersen şu adımları düşünebilirsin: Uygun bir anda sakin bir dille “Bakışların beni rahatsız ediyor, lütfen böyle yapma” demen bile çoğu kişiyi durdurur. Gerekirse güvendiğin bir kadın çalışma arkadaşınla ya da yöneticinle konuşabilirsin, “kendimi taciz ediliyormuş gibi hissediyorum” demen önemli bir cümle. İçine atma, yok sayma. Bu zamanla özgüvenini de yıpratır 😔
İş hayatında sınır koymak kariyerinin çok önemli bir parçası. Sen ne kadar kendine ve emeğine sahip çıkarsan ileride çalışacağın yerleri seçerken de o kadar güçlü durursun. Unutma, hemşirelik çok değerli bir meslek ve sen saygıyı sonuna kadar hak ediyorsun 🌸🙏🏻✨