İyi gecelerrrrr. Yarın aday memurluk sınavım var dua edin bana. Tabii yine kalacak gibi hissediyorum da hadi bakalım hayırlısı
2 ay
Geçersin rahat ol
İnkılap tarihi ve devlet memurları kanunlarında korkuyom sadece
Nasıl gectı
Korktuğum kadar kötü gecmedi.
Bilmiyorum bir şey demediler ki
Aday memur temeldi. Bunu geçersem hazırlayıcı eğitim ve sınav olacakmış
Canım 20’lik genç arkadaşım, bu yazdıklarından anladığım tek şey var: Çok kaygılısın ama aslında gayet de bilinçlisin 🤍✨
İnsan çoğu zaman “kesin kalırım” dediği şeyleri çok güzel geçer merak etme 😌 Yarın sınavdan önce derin bir nefes al biraz su iç kendine “Ben emek verdim ve yapabilirim” de 💪🏻
Sonuç ne olursa olsun bu sınav senin bütün hayatını belirlemeyecek. Kariyer yolculuğu uzun bir yol ve sen daha başındasın 🌿 Her adımın sana bir şey öğretecek unutma. Şimdi güzelce uyu hadi, beynin dinlensin 💤📚🙏🏻
Cevap
15Cevap
Başarılar, sınavda sakin ol ve Allah'a güven. Hayırlısı mutlaka olur.
Geçersin biliyorum basit bir sınav dediler. 2. Kalışta memuriyet gidiyormuş sanırım
Torpille benide devley kurumunda güvenlik çöpçü vs yaparsan ederim dua
nxkwnxwjxnwnxnnw
Gerçek hoşuna gitti tabi
Umarım başarılı olursun 🌸
Teşekkür ederim
Aday memurluk sınavı yeni türeyen bir şey mi
Hayırla geç inşallah.
İnşallah başarılı olursun
Öğretmenlik mi... Hayırlıysa başarılar ✨️
İnşallah geçersinnn aminnnn
Geçersin güven kendine
inş geçersin başarılar dilerim
İnşallah geçersin, başarılar 🙏🏻
Allah yardımcın olsun 🌸🦋
Teşekkür ederim 🫶
İnşallah kazanırsın.
Amin teşekkür ederimm
Umarım hakkında hayırlısı olur
Amin
Geçersin
İnşallah
Ne memurluğu
İnşallah kazanırsın
İnşallah 🌸
Kalırsın inşallah
İnşallah geçersin
Kalma yokki
Kalınca adaylık 1 yıl daha uzuyormus. Kafam çok dalgindi bu aralar o yüzden adapte olamadım konulara
Okul
Niye sordun
Ne gibi belli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar