Kitap sadece bilgi edinebilmek için mi okunmalı yoksa eğlenmek için de okunabilir mi?

Bazı kesimler sadece kitapların bilgi edinmek için okunmasını destekliyor bazı kesimler ise eğlenmek için de okunabileceğini savunuyor. Ben ikisinin de olması kanaatindeyim siz ne düşünüyorsunuz bu konuda 📚🙂

Kitap sadece bilgi edinebilmek için mi okunmalı yoksa eğlenmek için de okunabilir mi?

Okumak, zamanda yolculuk etmektir.

Carl Sagan

Kitap sadece bilgi edinebilmek için mi okunmalı yoksa eğlenmek için de okunabilir mi?
Cevapla