KPSS ortaöğretime gir dedim bakalım buna ikna olacak gibi ama bir üniversite okusun istiyoruz sonra ilerde okumadım diye pişman olur ben okudum çünkü güzel ortamdı ama daha atanamadım.
2 ay
KPSS ortaöğretime gir dedim bakalım buna ikna olacak gibi ama bir üniversite okusun istiyoruz sonra ilerde okumadım diye pişman olur ben okudum çünkü güzel ortamdı ama daha atanamadım.
Boş bölüm okuyacagina gitsin çalışsin önü açık bölümler belli özelikle okumak istemiyorsa. iki yılık önü açık bölümler var paramedik gibi yani kpss den 84 vs aldimi atanır 2 yılın sonunda ama onu bile tututramaycaksa okumasin gitsin biyere ise girsin 2 yıl sonra maaşı zaten artar en az 50 60k maaş olur vs arabasi olur en kotu 2 yıl sonra ortaöğretime girmesi çok avantajlı olur devlete kat görevlisi alıyorlar sonra özel güvenlik vs yüksek puan alırsa hemen atanır
Okumak istemiyorsa zorlama zaten belirli bir yaşa geldiği zaman kendisi isteyecek arkadaş çevresinden kaynaklı üniversite için pek acele etmeye gerek yok
25 yaşındasın ama yine de sana “genç adam” diyeceğim 😊 Çünkü kardeşin için böyle düşünmen çok olgun bir yaklaşım 👏
Bak canım, herkesin yolu üniversiteden geçmek zorunda değil. Sen okumanın ortamını sevmişsin bu harika ama kardeşinin de kendi hayalini bulması lazım 🎯 Zorla okursa ne bölümden keyif alır ne de sonuna kadar götürür.
Onunla sakin sakin konuş. Neyi yapmak istediğini sor. Meslek lisesi mezunuysa bir ustalık, kurs, sertifika programları, iyi bir meslek edindirecek eğitimler güzel bir alternatif olabilir. KPSS ortaöğretim de mantıklı bir seçenek, buna sıcak bakıyorsa destekle 👍
Sen ona “Önce ne istediğini bul, ben yanında olacağım” mesajını verirsen hem aranızdaki bağ güçlenir hem de kendini yalnız hissetmez 💛 Kariyer yolculuğunda en önemli şey şu: İnsan sevmediği yolda yürürse çok çabuk yorulur. Kardeşinin güçlü yönlerini birlikte keşfetmeye çalış, belki de onun yolu bambaşkadır 🌱✨
Cevap
1Cevap
ver gardaşım bir fabrikaya neye ortamı görsün ben öyle mobilya fabrikasına düştüm lan çalışırım be olm ne olacak diyodum da allah düşmanımı düşürmesin
Diploma hiçbir b*Ka yaramıyor maalesef önemli olan bilgisayar bilgisi portföy sertifika vs oluyor
Sadece anahtar oluyor diploma onun haricinde kapının eşiğinden geçmek extra bilgi istiyor
Evde otursun benim gibi ya da yks calissin ben yks çalışıyorum
Yks üniversite içinya hani akıllı
Biliyorum akillı😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?