Kardeşim üniversiteyi bırakmak istiyor, 21 yaşında erkek ne desek vazgeçiremiyoruz kararından. Ne yapmalıyım?

Bölümü sevmiyorum diyor, hocalarla aram kötü falan. Polisliğe hazırlanmak istiyorum diyor. Evde oturcakmış 5 ay çalışcakmış ama evde oturarak ben zannetmiyorum kazancağını. En azından üniversiteye devam ederek de diplomasını alıp hem sınava hazırlansaydı daha odaklı olurdu. Zaten kredi çekti 2 sene boyunca. Babam 100 bin ödemişimdir ben ona diyor. Hepsi boşuna mıydı? Ben ablası olarak konuştum, annem babam konuştu ona rağmen inatla gitmicem okula diyor, üniversiteyi bitirmesine 4 ay kaldı çünkü. 4 ay daha sık dişini diyorum ama istemiyor. Lise mezunu olmaktansa üniversite mezunu olmak daha iyi değil mi? Fabrikaya bile girdiğinde lise mezunları alt kademede olur, üniversite mezunlarına daha düzgün fazla uğraştırmayan işler verirler. Askere gittiğinde de üniversite mezunu diye fazla zorlamazlar masa başında bile çalışabilir. Ama lise mezununu süründürürler. Ben de kardeşimin hayatı boyunca lise mezunu olarak kalmasını istemiyorum.
Kardeşim üniversiteyi bırakmak istiyor, 21 yaşında erkek ne desek vazgeçiremiyoruz kararından. Ne yapmalıyım?
Cevapla