Sadece tek bir işte uzman olmak eziklik mi, yoksa gayet normal mi?

Şu an tek bir iş biliyorum market mağazacılık. Gıda marketlerinde yapamayacağım iş yok. Ama kendimi bir yandan da ezik hissediyorum. 33 yaşındayım, sadece 1 işte bilgim olması bana yetersiz gibi geliyor eziklik gibi. Ama öyle mi? Olur mu insanın sadece bir işte bilgisi, normal mi?
Sadece tek bir işte uzman olmak eziklik mi, yoksa gayet normal mi?
Cevapla