AYT ile direkt veterinerlik mi mantıklı yoksa 2 yıllık laborant okuyup DGS ile veteriner hekimliğe geçmek mi?

Merhaba, ben meslek lisesi çıkışlıyım, veterinerlik düşünüyorum fakat matematik temelim çok iyi değil ve AYT matematik beni fazlasıyla zorluyor, lakin TYT ile kazanıp 2 senelik Laborant ve Veteriner kazanabilirim, sonrasında DGS sınavına girer 4 yıllığa tamamlarım diye düşünüyorum. DGS matematik soruları AYT matematik sorularına nazaran oldukça kolay lakin kontenjan konusu beni endişelendiriyor :( Sizce 3. mezuna kalıp tekrar AYT'ye hazırlanmak mı yoksa bu sene 2 seneliğe yerleşip DGS ile veteriner hekimliğe geçmek mi

DGS ile Veteriner hekimlik
3. Mezuna kalıp AYT
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
AYT ile direkt veterinerlik mi mantıklı yoksa 2 yıllık laborant okuyup DGS ile veteriner hekimliğe geçmek mi?
Cevapla