Ben o kadar ilanlara bakıyorum sadece ilanlarda temizlik işçisi şoför gibi ilanlar var. Ama bir de bunların masa başı işlerde çalışanları var. Bunlar belediyeye nasıl giriyorlar? Bunlar üniversite mezunu ama ben de üniversite mezunuyum ben de oraya girip çalışabilirim, başvurularda bulunsam da kimseden bir dönüt alamadım. Bir kere yüz yüze kariyer ofislerine gittim. Oradaki kişiye buraya nasıl girdiniz diye sordum. Bir cevap vermedi. Partiye üye olarak mı girdiniz eğer öyleyse ben de gireceğim dedim. Öküz gibi baktı yüzüme manasızca. Bu ülkede bunlar olağan şeyler oluyor herkes de biliyor ama niye kimse adam gibi cevap mepap vermiyor? Bu masa başında çalışıp da saat 4-4 buçuk olunca işi bırakanlar nasıl giriyor bu işlere?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer