İzmirde belediyede işe girmek için chpye üye olmak mı gerekiyor?

Ben o kadar ilanlara bakıyorum sadece ilanlarda temizlik işçisi şoför gibi ilanlar var. Ama bir de bunların masa başı işlerde çalışanları var. Bunlar belediyeye nasıl giriyorlar? Bunlar üniversite mezunu ama ben de üniversite mezunuyum ben de oraya girip çalışabilirim, başvurularda bulunsam da kimseden bir dönüt alamadım. Bir kere yüz yüze kariyer ofislerine gittim. Oradaki kişiye buraya nasıl girdiniz diye sordum. Bir cevap vermedi. Partiye üye olarak mı girdiniz eğer öyleyse ben de gireceğim dedim. Öküz gibi baktı yüzüme manasızca. Bu ülkede bunlar olağan şeyler oluyor herkes de biliyor ama niye kimse adam gibi cevap mepap vermiyor? Bu masa başında çalışıp da saat 4-4 buçuk olunca işi bırakanlar nasıl giriyor bu işlere?

İzmirde belediyede işe girmek için chpye üye olmak mı gerekiyor?
Cevapla