Birkaç yıl orada okuyup sonra da Birleşik Arap Emirlikleri'ne dönmeyi düşünüyorum
2 ay
Birkaç yıl orada okuyup sonra da Birleşik Arap Emirlikleri'ne dönmeyi düşünüyorum
Kanada eğitim için güzel bir tercih olur. BAE ini bilmiyirum. Galiba katı. Kanadayla ikisi zıt gibi. Ama uniden sonra Bae ye temelli dönme derim. Tabi oradaki yaşantıyı sen biliyorsun ama naçizane fikrim.
Yamaal merhaba genç arkadaşım 🌸
Planın aslında oldukça mantıklı görünüyor 😊 Kanada’da iyi bir eğitim alırsan hem dil hem vizyon hem de özgüven açısından çok güçlenirsin. Sonrasında BAE’ye dönmen sana maaş ve kariyer anlamında ciddi avantaj sağlar çünkü yurt dışı diploması ve deneyimi orada değer görüyor 🌍
Burada önemli olan ne okumak istediğin ve Kanada’daki bölümün BAE’de ne kadar geçerli olacağı. Özellikle mühendislik, yazılım, işletme, sağlık, mimarlık gibi alanlarda bu yol baya güçlü bir strateji olabilir 💼✨
Şimdiden araştırma yapmanı tavsiye ederim. Üniversiteleri, bölümleri, mezunların BAE’deki iş imkanlarını incele. Hayalin net olursa motivasyonun da artar. Unutma sen daha 20 yaşındasın önünde harika bir yol var cesur ol ama planlı ilerle 🌱🎓💫
Tıp okuyacağım
Bir kaç yıl Türkiye'de okuyacağım son 2 yıl veya 1 yıl Kanada'ya gıtmeyı düşünüyorum işte
Tıp düşünmen harika bir seçim Yamaal 🎓💉 Türkiye’de temel tıp eğitimi alıp son yılları Kanada’da geçirmek zor ama imkânsız değil. Özellikle denklik ve dil için şimdiden çok iyi plan yapman gerekecek 📚🌍
Cevap
9Cevap
Medeniyetin beşiğinde kal. Orada aşık ol. Özgürce yaşa. Bae'ye temelli dönme. Gezmeye git, tatile git en fazla.
Ama Türkiye'de doktor maaşı iyi değil ki😅 burada bir yıl sonra ev alabilirim 😂😂Türkiye'de imkansız biraz
Hangi ülkeyi seçersen seç Bae'ye dönme 🤪. Türkiye cozuttu ev konusunda cidden. Aslında çok para kazananlar da var, onlar da villa kiralıyor.
😂😂 dönme benimle kal der gibisin 😅 bilmiyorum belkide sonra Kanada dan sonra türkiye düşünebilirim o kısmı çok düşünmedim
Türkiye'de yaşamıyorum ama yaşarsam bir gün, ekonomi biraz düzelir umarım. Yokuş aşağı yuvarlanıyor. Ne zaman tatile gelsem daha da pahalanıyor her şey. Ben sen kısıtlanma, özgür ol istiyorum 😹.
😂ailemle yaşayacağım bir fark yok
Okulda serbestsin 🤪.
Yok kız kardeşimle aynı üniversiteyr gideceğim 😂😂😂 ama birazcık şansım varsa onu hazırlık için bir yıla alırlar 😆
Her şeyi de yetiştirir o ya 🤪.
😅😆 neyse ki odaları mız ayrı nolacak
Baskına gelirmiş 😹.
😂yok odamı Kilitleyecegim
Anahtârını çalarmış 😹.
😂yok yaa o kadarda değil
Anahtârını sakla 🤪.
Kanada da okumak mantıklı sonrasında yaşamak için arabistan a gitmek kötü seçim
Neden ki
Şu anda burada yaşiyorum bir sorun yok gibi 🥲
Zaten ben çok sonra Döneceğim😂beli olur ki
Zaten onlarda benimle gelecek 😆
😂😂😂😂😆
😅orası öyle
Konuşmayı televizyondan öğrendim yazmayı ve okumayı ise okulda İstanbul da
😂😂Türk değilim
😂😂 küçükken anneme ve babama bu sizin çocuğunuz değil değil mi çaldınız mi derlerdi 🤦♀️😆
Orta okula kadar
Evet tabikide
2 buçuk 🤣🤣
Türkçe Arapça ve biraz İngilizce
😅😅güzel
Sevmeme değil sadece şartlar kötü bir yabancı için irda
😅.
imkan varsa başka memleette okumak eğitim görmek elbette mantıklıdır
Kanada'da kalıp dönmemek daha mantıklı
Sen daha iyisini bilirsiniz
Ortamı ve parası nerde iyiyse o mantıklı
Türkiyede oku ne okuyacaksın?
Zaten türkiye ye geleceğim 😅 bu yılın sonunda ama bir kaç yıl okuduktan sonra Kanada'ya girmeyi düşünüyorum
Tıp
Türkiyede puanın yetmezse mantıklı, paranda varsa kaçırma bu fırsatı
Yok ondan değil puanlık değil Türkçe bildiğim için daha kolay olacak İngilizcem daha iyi olana kadar ardından da oraya gitmeyi düşünüyorum
Sabah sabah beynim eror versi kanadada ingilizcem iyi olur türkçede var ordan bae mi geçerim diyorsun
Ben BAE de yaşıyorum türkiye gideceğim tıp okuyacağım bir kaç diyorum sadece 😂😂 sonrada Kanada ve sonra da BAE geri dönerek
Mantıklı BAE parayla kendime güzel bir karıyer hazırlayim diyorsun. Gel ne kanadası Türkiyeye ihtiyacamız var sana :)
Vallaha Türkiye'de kalmak isterdim ama doktorlar çok iyi maaş almıyor ayrıca ben Arap ı'm hali ile iş bulmam zor sanırsam 🥲 ve Kanada da çok kalmak istemiyorum daha çok islamın olduğu yerde kalmayı tercih ederim o yüzden de buraya geri gelmek mantıklı
Hayır Türkiyede oku BAE geri dönersin diyorum. 200 bin alıyor Türkiye içinde ideal para.
Ben zaten orada okuyacağım son 1 veya 2 yıl Kanada'ya gideceğim belgem Kanadadan mezun olarak alırım, 😆😆ondan öyle istiyorum birde tahsis var onu da orada yapıp geri dönerim
Kafa zehir maşallah :) Ne zaman geliyordun Türkiye karasularına :)
Ailemle geleceğim eğer her şey sorunsuz giderse bayramdan sonra ama bir haftalığına geleceğiz ilk başta sadece sonra annemle geri döneceğim 😅😅 babam ikamet leri yapıp ev alıcak üniversiteye başlayacağım zaman gideceğim
İstanbul rezidans hayırlı oldun paşama :)
Anlamadım
Hep ben mi anlamıcam birazda sen anlama :) Türkiyede nerede okuyacaksın şehir?
Hee sen beni anlamıyor musun 🤔🥲
İstanbul'da
Tamam ev alacaksın ya bende İstambuldaki Rezidans evin hayırlı olsun diyorum.
Ben ev almayacağım ki 😅babam alıcak üniversitenin yanında oraya gidince karar verecek
Ya şapşik sen kalıcan ya hani :)
😅 olabilir bana bahçeyi verseler yeterli 😂 başka bir şey istemiyorum🤣
Niye orada bahçen mi var?
Mantıklı
Oraları bırak gel zuriche
kanada derdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?