Ücretli öğretmenlik mi yoksa sınava odaklanmak mı daha mantıklı, motivasyonumu nasıl toparlarım?

Merhaba arkadaşlar okul kapanmasına 2 buçuk ay kala ücretliye çağırıldım kendi branşımda değil özel eğitim bir gittim sınıfta başka hoca falan da var pek hoşlanmadım öğrencileri çok sevdim ama bir de sınava da çalışmam gerekiyor bile bile girdim artık ben de çalışmam gerekiyor hissi yüzünden ders desen evde boşken de çalışamıyorum kendi branşım grafik ve fotoğraf bi kendimi verip de asla masaya oturamıyorum motivasyonum çok düşük hep bir başaramam hissi özel eğitimde de anlamadım sanki ben hocanın yanında çırak gibi hissettim halbuki o da ücretli öğretmen ne yapmalıyım

Ücretli öğretmenlik mi yoksa sınava odaklanmak mı daha mantıklı, motivasyonumu nasıl toparlarım?
Cevapla