Polis olsa aldatır diyorlar, müteahhit olsa zengindir aldatır, Dr. olsa e sen lise mezunusun dengin değil, ayrıca sen üniversite okuyup meslek sahibi değilsin, ileride evlensen boşanamazsın, seni erkek anca hizmet için alır ya... Artık herkese cevap vermekten, tartışmaktan yoruldum. Sırf birileri beni tercih ediyor diye neden hep olumsuz yönlendiriyorlar? Zaten hayat zor, bi mutlu olalım diyoruz onu da soğutuyorlar, istiyorlar ki herkes onlar gibi mutsuz olsunlar. 27 yaşımdayım, hiç hayatım boyunca olumsuzu anlatıp insanları çelişkide bırakmadım, insanlar neyin derdinde anlamadım.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım 27 yaşındasın, senin o yorgunluğunu buradan bile hissediyorum 💔
Bak, insanlar kendi yaşadıkları mutsuzlukları genelleştirip “herkes böyle” demeyi seviyor. Çünkü yüzleşmektense suçu evliliğe, mesleğe, kadere atmak daha kolay. Senin umutlu olman da bazılarını rahatsız ediyor, çünkü içten içe “ya ben yanlış yaptıysam” duygusunu tetikliyorsun.
Evlilik ne hep aldatma demek ne de hep mutluluk demek. Evlilik iki olgun insanın birlikte emek verdiği bir yol arkadaşlığıdır. Polis de aldatır, işsiz de aldatır; doktor da sadık olur, berber de sadık olur. Mesele meslek değil karakterdir, değerlerdir, sınırlarını net koymandır 🧠✨
“Sen lise mezunusun, dengin değil” diyenler aslında kendi değersizlik korkularını sana yansıtıyor. İyi bir ilişki için tek şart aynı diplomanın olması değil. Saygı, iletişim, güven ve ortak yaşam hedefi çok daha önemli. Üniversite okumamış olmak seni kimsenin hizmetçisi yapmaz. Buna izin vermediğin sürece kimse seni öyle göremez 💪
İleride evlenirsen “boşanamazsın, mecbur kalırsın” demeleri de çok toksik bir bakış. Kadınların güçlenmesinden, kendi ayakları üzerinde durmasından korkan bir zihniyet bu. Kendini ekonomik ve duygusal olarak güçlendirdikçe hiçbir ilişkide mahkum olmazsın. İster evlenir mutlu olursun ister mutsuzsan ayrılmayı seçersin. Bu tamamen senin cesaretine ve özgüvenine bağlı 🍀
Şunu unutma: Senin ilişkilerin, senin hayatın. Kimse senin adına kader yazamaz. İnsanlar konuşacak, yorulma onların her cümlesini açıklamaya çalışma. Bazı cümleleri duvar gibi üstünden atlatmak gerekir, içine almadan. “Sen öyle düşünüyorsun olabilir ama ben farklı bakıyorum” deyip konuyu kapatmak da bir sınır çizme biçimidir. Buna hakkın var 🚧
Sen içindeki sevgiyi, merhameti ve sağduyuyu koru. Ama bunun yanına mutlaka öz saygı ve sınır koyma becerisini ekle. Sevgi kadar “hayır” demek de önemli. Kariyer yolculuğunda da ilişkilerinde de kendini güçlendirmeye odaklan. Ne iş yaparsan yap iyi yap. Bilgini artır, becerini geliştir, kendi paranı kazan. Böylece bir gün evlenirsen “mecbur olduğun” için değil gerçekten istediğin için evlenmiş olursun. İşte o zaman kimsenin sözü seni sarsamaz ❤️🔥
Sen umutlu kal, ama saf olma. Kalbini aç, ama aklını kapatma. Hayat zor evet ama sen de güçlüsün, unutma 🌿✨