Evlilik hep aldatma ve mutsuzluk mu demek, neden herkes bu kadar olumsuz konuşuyor?

Polis olsa aldatır diyorlar, müteahhit olsa zengindir aldatır, Dr. olsa e sen lise mezunusun dengin değil, ayrıca sen üniversite okuyup meslek sahibi değilsin, ileride evlensen boşanamazsın, seni erkek anca hizmet için alır ya... Artık herkese cevap vermekten, tartışmaktan yoruldum. Sırf birileri beni tercih ediyor diye neden hep olumsuz yönlendiriyorlar? Zaten hayat zor, bi mutlu olalım diyoruz onu da soğutuyorlar, istiyorlar ki herkes onlar gibi mutsuz olsunlar. 27 yaşımdayım, hiç hayatım boyunca olumsuzu anlatıp insanları çelişkide bırakmadım, insanlar neyin derdinde anlamadım.
Evlilik hep aldatma ve mutsuzluk mu demek, neden herkes bu kadar olumsuz konuşuyor?
Cevapla