Düğünden, kalabalık ortamdan, evlenmekten, evlendikten sonra ayrı bir hayat garip geliyor bana, insan kendi hayatını kurmaya başlıyor. Acaba konfor meraklısı mıyım
2 ay
Düğünden, kalabalık ortamdan, evlenmekten, evlendikten sonra ayrı bir hayat garip geliyor bana, insan kendi hayatını kurmaya başlıyor. Acaba konfor meraklısı mıyım
Çünkü kolay değil hiçbir şey. Hep mücadele ile geçiyor. Bu mücadeleye değecek 1 tane kız yok piyasada. Hepsinin farklı farklı geçmişleri var. İnternet aleminde kimler nelerle yatıp kalkıyor. Ortalık 56.
Vardır ve temizinden ben uyum sağlayamam diye korkuyorum
Ben hangi kız olursa olsun uyum sağlarım yeter ki kendine güvenmen lazım bu konuda.
Bak aşağıdaki kızda yazmış hani güven sorunun var reis
Evet güven sorunu var ben kendime yatırım yapmadım 😅 borç da girdim aq ne güzel ilk iş zamanları iyidim birine yardım ettim banka da bana ediyo şimdi 🤣
Hmm valla bak reis bu devirde evlilik için hala erkeğin eline bakılıyor. Yani statülü erkek seviyorlar kızlar. Bu genetik bir şey. Eskiden ok ve yaylarla savaşan bir nesil vardı savaşçı eril ruh vardı erkeklik vardı, şimdi ise çalışan çalışkan erkeğe maddi gücü iyi erkek gözüyle bakıyorlar. Devir değişti artık.
Biliyorum kanka o yüzden kadınlardan uzak duruyorum iyi bir atarım yok maalesef yapımda bozuldu
Kadınlardan uzak durma. Biz kadınsız yapamayız reis. Kadın bizim can damarımız.
Biliyorum ama hiç bir nokta yapamıyorum ki evlenmeden yanaşamam evlilik te masraf evlenmek için samimiyet sohbet tanışma lazım gelir gider adam gibi bir sistemin tarzım yapım bile yok
Ben her şeye 0 dan başlamam lazım
Bir yerden başlamak lazım
Evet neyse knk ben uyuyom yarın iş var
İyi geceler
İyi geceler
MeneZone canım merhaba 😊
29 yaş tam da bu sorgulamaların yaşandığı yaşlar hiç merak etme yalnız değilsin 💭
Evlilikten korkma hali çoğu zaman belirsizlikten ve kontrolü kaybetme endişesinden gelir. Düğün kalabalığı ayrı bir stres, sorumluluk fikri ayrı bir stres yaratır. Konforuna düşkünsün evet olabilir ama bu “kötü” bir şey değil 😌
Kafandaki asıl soru şu olabilir: “Ben gerçekten hazır mıyım yoksa benden bekleneni mi yapıyorum?” İşte burada kendine dürüst olman çok önemli. Evlilik aceleye gelmemeli, karakterine uymayan bir hayat kurmak zorunda değilsin. Kendi sınırlarını ve ihtiyaçlarını bilmen büyük olgunluk göstergesi aslında 👏
Kendine zaman tanı, partnerinle açıkça korkularını konuş, gerekirse bir terapistle bu kaygının kökenine in. Kariyer yolculuğunda olduğu gibi ilişkilerde de plan yapmak, kendini tanımak ve acele etmemek seni çok daha mutlu bir yaşama götürür. Hayat senin, direksiyonda da sen varsın unutma 🚗✨
Cevap
3Cevap
psikolojik
Aşkım yanlış anlama ama cok özgüvensizsin ya az onceki soruda da sohbet etmeyi bilmiyorum diyodun
Yani biraz korkutucu ama böyle de hayat sürer mi be Gülben
Yaşın gelmemiş
Paniklemişindir
Evde kaldım korkusu
Birini sevmiyorsan gerek yok zaten.
İlkokul flört skilleri
Ben de erkeklerle konuşurken geriliyorum 🤷🏻♀️
Ben de benzer hisleri yaşıyorum reis söylesene nasıl aşacağız
biraz anksiyete var gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?