1.5 yıldır iş arıyorum. Aramadığım iş, başvurmadığım yer kalmadı. İlk iş başvurumda ücretsiz bir iki ay bakarız, sonra duruma göre değerlendiririz dedi ama kullandıkları çok belliydi. Kabul etmedim, aşırı uzak 3-4 aktarmalık yerleri de ailem kabul etmedi. Onun dışındaki tüm iş başvurularına gittim uğraştım çaba verdim elimden ne geliyorsa yaptım ama olmadı arkadaşlar. Arkadaşlarımla konuşmaya çekinir oldum iş konusu açılcak diye resmen, birçok kişiyle mesafeli olmaya başladım bu iş konusundan dolayı. Aklıma ne geliyorsa yaptım iş konusu ile ilgili ama bir türlü olmuyor, şansıma piyasalar da çok kötü gitmeye başladı. Üniversiteden arkadaşlarım öyle iyi kariyerler yaptılar ki ben yerimde sayıyorum resmen, napıcağımı ne ediceğimi bilmiyorum psikolojik olarak çok kötü bir dönemden geçiyorum. Evden dışarıya çıkamıyorum biri görür de hala çalışmadığımı düşünürse diye, bilmiyorum arkadaşlar. Liseyi de üniversiteyi de dereceyle bitirdim sertifikalar vs de var. Bilmiyorum napıcağımı ne ediceğimi bilmiyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer