Uzun süredir is bulamiyorum, psikolojik olarak cok kotu hissediyorum ne yapmaliyim?

1.5 yıldır iş arıyorum. Aramadığım iş, başvurmadığım yer kalmadı. İlk iş başvurumda ücretsiz bir iki ay bakarız, sonra duruma göre değerlendiririz dedi ama kullandıkları çok belliydi. Kabul etmedim, aşırı uzak 3-4 aktarmalık yerleri de ailem kabul etmedi. Onun dışındaki tüm iş başvurularına gittim uğraştım çaba verdim elimden ne geliyorsa yaptım ama olmadı arkadaşlar. Arkadaşlarımla konuşmaya çekinir oldum iş konusu açılcak diye resmen, birçok kişiyle mesafeli olmaya başladım bu iş konusundan dolayı. Aklıma ne geliyorsa yaptım iş konusu ile ilgili ama bir türlü olmuyor, şansıma piyasalar da çok kötü gitmeye başladı. Üniversiteden arkadaşlarım öyle iyi kariyerler yaptılar ki ben yerimde sayıyorum resmen, napıcağımı ne ediceğimi bilmiyorum psikolojik olarak çok kötü bir dönemden geçiyorum. Evden dışarıya çıkamıyorum biri görür de hala çalışmadığımı düşünürse diye, bilmiyorum arkadaşlar. Liseyi de üniversiteyi de dereceyle bitirdim sertifikalar vs de var. Bilmiyorum napıcağımı ne ediceğimi bilmiyorum
Uzun süredir is bulamiyorum, psikolojik olarak cok kotu hissediyorum ne yapmaliyim?
Cevapla