Çalışmalarınız nasıl gidiyor birlikte çalışacağım birileri var mı?
3 ay
Çalışmalarınız nasıl gidiyor birlikte çalışacağım birileri var mı?
Cevap
8Cevap
Tek başımayım çalışamıyorum kafayı yiyorum ya
Hangi sınava hazırlanıyorsun
Lisans
Ayy hangi şehirdesin
İzmir
Kpss önlisans hazırlanıyorum ama motivasyon eksikliği var
Benim aklımda da bu vardı. Dgs, kpss, yks, ales, lisansta olan tüm herkes için bir grup kurmak
Kimsenin çalıştığı yok doğru dürüst ya
Bir kişi buldum sadece çalışan o kadar. DGS için söylüyorum tabi.
Benim de şu an önceliğim DGS olduğu için. Neyse az kaldı sınavıma zaten
Ya ben başlığı öyle yazmamıştım aslında. Soruyu sorarken değiştirdi. Çalışma arkadaşı istiyordum ödftfdfkfkfr
Bir kaç gruba girdim öyle inan ki düşündüğün gibi olmuyor. Aşırı boş sohbet dönüyor. Bir iki kişi olsun çalışalım motive olalım istedim aslında. Neyse eğer sen kurmayı düşünürsen bana da haber edersin hahahahha
Hahahahhaa tamammm
Dgs’ye çalışıyorum istersen belirli saatler ya da kamp programı gibi şeyler yapabiliriz
Hangi bölüm için hazırlanıyorsun
Sermaye piyasası Marmara Üniversitesi
Baya heveslenmiştim kpss için, baya kitap mitap aldım ama kenarda kaldılar..
kpss ben
Hangi bölüm için hazırlanıyorsun
DGS ye hukuk için hazırlanıyorum sen
Kpss var
Lisans mı
Önlisans
Mantıklı
Kuralım yaz 😂
Yaa yapay zeka değiştirdi başlığı aslında bir kişi ile ilerlemek istiyordum 😂
Sen çalışıyor musuuun
Evett hangi sınava hazırlanıyorsun
Ben dgs 🥲
Mesaj atamıyorum ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Zehra’cım 21 yaş ne güzel bir başlangıç yaşı 🥰 DGS de olur KPSS de hiç fark etmez ikisi de emek isteyen maratonlar 🧠📚
İstersen buradan programını yaz ben de sana çalışma saatlerini ve mola düzenini planlamanda yardımcı olayım 💪 Çünkü düzenli ve sakin çalışan kazanır panik yapan değil. Hedefini netleştir sonra da her gün az ama istikrarlı ilerle, kariyer yolculuğunda en büyük gücün istikrarın olacak 🌟✨