Günde 10 saat çağrı merkezinde çalışmak mantıklı mı, uzun vadede götürüsü ne olur?

Hafta sonu iki gün tatil. Sorunlu müşteriyle ilgilenmeyeceğim. Sadece tarifelerini yükseltmek için arayacağım, o kadar
Günde 10 saat çağrı merkezinde çalışmak mantıklı mı, uzun vadede götürüsü ne olur?
Cevapla