Eskiden calismaktan zevk alirken simdi neden is hayatindan bu kadar bunaliyorum?

Eskiden İstanbul'da yaşıyordum 18 yaşımdan beri çalıştım şu artımada bir hafta kuyumcu kente. Sabah 8 akşam 6 Pazar tatil cumartesi yarım gün. Manisa taşındık babam da arıtmadaydı onun yanında çalıştım askere git gel babam bende emekli oldum bu işin sonu yok dedi iş bul kendine buldum sabah 8 akşam 9 kolum ağrırdı çıktım ödem olmuştu çıktım oradan yeni işe girdim orada da sabah 6:40 uyan akşam 8:30 ev

Konu şu eskiden çalışmaktan yorulmazdım bıkmazdım şimdi hevesim yok çalışmak bile istemiyorum işsiz kalsam sıkılıyorum neden şimdi bunları yaşıyorum

Eskiden calismaktan zevk alirken simdi neden is hayatindan bu kadar bunaliyorum?
Cevapla