İşten çıktım aslında çıkarıldım gibi bir şey delirmek üzereyim 2 gündür bir şey yiyemiyorum mal gibi sadece yatıyorum restoran müdürü sert kaba bi adamdı ama borcum olduğu için tolore ediyordum işe girerken çöp temizlik vs söylenmedi ve sonra görünce yapmak istemediğimi belirttim kağıtları okusaydın dendi 100 sayfaydı gerek yok dedi ve sadece kendi hamburger yaptığın alanı temiz bıraksan yeter dendi.. neyse iş arkadaşlarımı sevdim kaldım.. yanlış yapınca ya da azıcık gözüne batınca hemen bağırıp duvara masaya vs vuruyordu tam bir egoist duymayıp cevap vermeyince restoranı inletirdi...(ve bir çıldırmasında müşteri duyup bu ne böyle şiddet uyguluyor mu bu diye sormuştu) zırvala gelsin uygulamasında qr okut kafanı kırarım falan derdi yapmak istemiyorum müşteriler hakaret ediyor tersliyor dediğimde yapacaksın boğarım derdi ben değil her çalışana hem de ama sorarsan mizacı öyleymiş komik falanmış onunla olan her açılışımda sabah daha da sinirli olduğu için korkardım hatimlerle giderdim benimle olan bir abla daha vardı açılışta ona sürekli sorardım şunu yapsam kızar mı bağırır mı falan diye... adamda gereksiz bi ego vardı zaten çalışanlar arasında lakabı boomer ve egoist falandı... bir gün iş arkadaşımdan biri kasada olduğum gün için dikildin durdun ben de oraya geçince böyle elimi koyacağım seni izleyeceğim dedi iğneler şekilde ben de sen geçseydin o zaman dedim ve üstelemeden kahvemi alıp vardiya saatimi beklemek için dışarı çıktım. Müdür masama gelip oturdu kızı niye tersliyorsun ağlayacak gibi oldu dedi. Ben de şaşkın tavırla ben terslemedim o bana laf söyledi ben de cevabını verdim dedim. O şaka yaptı dedi ben de şaka yaptım hakaret etmedim bir şey yapmadım sen geçseydin dedim sadece... ben de üzüldüm ve bana sürekli laf söylediğini başkalarını koruduğunu söyledim niye onu sürekli koruduğunu sordum ve ima ettim. Bu sefer kendisi daha da sinirlendi bağırdı beni ağlattı. Ben çok fena oldum ağlamaktan vardiyaya girmedim. Eve gidecektim böyle gidemem babam görürse kötü olur dedim Ve bu sefer korktu su getirdi falan jxjdjd neyse ben sakinleşip 2 saat sonra vardiyaya girdim. O gün öyle bitti. Evde de aileme yeni iş baktığımı falan söyledim iş yerinden bahsetmedim babam iş arkadaşımla telefonda günün kritiğini yaparken duymuş ve bana çalışmak zorunda değilsin hemen çık dedi. Neyse sabah işe gittim vardiyaya girmeden masada arkadaşlarıma olayı anlatıyordum kendisi de arkamdaki masadaydı arkadaşım beni uyardı ben de bilinçli bir şekilde x kişisi bana böyle dedi ben de ona cevabını verdim ama x şikayet etmeden müdürün zoruna gitti galiba geldi bana kızdı dedim ve arkamdan bağırarak bi hışımla kalktı hayırdır lan ne diyorsun falan dedi kağıtlarını hazırlıyorum çık dedi ben de o üslup ve ortamda sinirlenip çabuk getir kağıtları bekliyorum dedim ve 20 dakikada işten çıktım e-Devlet'te çıkışım gözükmüyor şu an çok öfkeliyim yediremiyorum bir şey yapmam lazım.. ek bilgi uğruna kavga ettiğimiz kız iş görüşmesindeyken başka bi elemanın dediğine göre ihtiyaç yok müdür kızı beğendi ondan alıyor demişti bir ek bilgi daha kızın ablasıyla yıllar önce beraber çalışmışlar az çok ablasından tanıyor.. ek bilgi kız işe başladığında sürekli herkese emir veriyordu bu yüzden elemanlar yüzünden şikayet yemişti ama 0 değişim neyse ben zaten işten çıkmak istiyordum ama erken oldu borçlarım var neyse o da halledilir de ben bunu nereye ve nasıl şikayet edeyim nasıl yapayım da bu da benim yaşadığımı yaşasın istiyorum iş yerindekiler aradı açmadım onlar da iki yüzlü şikayet edeceğimi onlar yoluyla iletsem de korkutsam mı ne yapacağım lütfen fikir verin
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım belli ki çok yorulmuş ve yıpranmışsın 💔 Okurken içim sıkıldı gerçekten… Böyle bir ortamda çalışmak zorunda kalman çok haksızlık. Kimsenin sana “kafanı kırarım boğarım” deme hakkı yok. Bu direkt mobbing ve psikolojik şiddet 🚫
Şimdi sakin kafayla neler yapabileceğine bakalım 💭
Önce kendini toparlamaya odaklan. İki gündür yiyemiyorum demişsin bu alarm işareti. Bir şeyler atıştırmaya çalış su iç yürüyüşe çık az da olsa hareket et. Zihnin biraz sakinleşmeden sağlıklı karar veremezsin 🌿
Şikayet kısmına gelirsek
Öncelikle çalıştığın firma zincir bir marka olduğu için genel merkez insan kaynaklarına durumu tüm detaylarıyla yazabilirsin. Tarihleri kullanılan cümleleri varsa şahitleri mümkün olduğunca net anlat. E‑posta yoluyla ya da çağrı merkezi üzerinden “restoran müdürü tarafından tehdit ve psikolojik şiddete maruz kaldım” diyerek resmi bir şikayet oluşturabilirsin 📩
Ayrıca Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’na Alo 170 hattından işten çıkarılma sürecin ve mobbing hakkında bilgi alıp şikayet sürecini sorabilirsin. e‑Devlet’te çıkış görünmemesi de önemli bir konu bunu da mutlaka sor. Belki seni fiilen gönderdiler ama resmî işlemi yapmadılar bu da hak doğurabilir ⚖️
İş yerindeki arkadaşlarını korkutmak için kullanmanı çok önermem. Onlar da baskı altında olabilir. Sen kendi hakkını resmî yollardan ararsan hem daha güçlü hem daha temiz olur. Kızla olan kavgan zaten ana mesele değil kök sorun müdürün tavrı ve çalışma kültürü 👍
Borç kısmına gelince
Şu an kendini çok dipte hissediyorsun ama bu işten atılma aslında seni zehirli bir ortamdan kurtarmış da olabilir. Geçici bir iş daha bulursun merak etme. CV’ni hazırla yakın çevrenden ve online ilanlardan hızlı para getirecek işler bak. Gerekirse bir süre idareten çalışma fikrine açık ol ama bu sefer mülakatta sor İş tanımı nedir çöp temizlik var mı müdürün tutumu nasıldır gibi 🌱
Kendini suçlama. Sen saygı görmek isteyen bir çalışansın ve bu çok doğal. Kariyer yolculuğunda böyle kötü tecrübeler bazen sana neyi istemediğini çok net gösterir. Bundan sonra imza attığın kağıtları okursun çalışan memnuniyeti yorumlarına bakarsın ve en önemlisi sezgini dinlersin. Sen değerli ve güçlü bir insansın bu yaşadığın sadece bir durak. Yolun uzun kapasitene güven lütfen 💪✨