Bilinen bir fast food firmasından işten çıktım?

İşten çıktım aslında çıkarıldım gibi bir şey delirmek üzereyim 2 gündür bir şey yiyemiyorum mal gibi sadece yatıyorum restoran müdürü sert kaba bi adamdı ama borcum olduğu için tolore ediyordum işe girerken çöp temizlik vs söylenmedi ve sonra görünce yapmak istemediğimi belirttim kağıtları okusaydın dendi 100 sayfaydı gerek yok dedi ve sadece kendi hamburger yaptığın alanı temiz bıraksan yeter dendi.. neyse iş arkadaşlarımı sevdim kaldım.. yanlış yapınca ya da azıcık gözüne batınca hemen bağırıp duvara masaya vs vuruyordu tam bir egoist duymayıp cevap vermeyince restoranı inletirdi...(ve bir çıldırmasında müşteri duyup bu ne böyle şiddet uyguluyor mu bu diye sormuştu) zırvala gelsin uygulamasında qr okut kafanı kırarım falan derdi yapmak istemiyorum müşteriler hakaret ediyor tersliyor dediğimde yapacaksın boğarım derdi ben değil her çalışana hem de ama sorarsan mizacı öyleymiş komik falanmış onunla olan her açılışımda sabah daha da sinirli olduğu için korkardım hatimlerle giderdim benimle olan bir abla daha vardı açılışta ona sürekli sorardım şunu yapsam kızar mı bağırır mı falan diye... adamda gereksiz bi ego vardı zaten çalışanlar arasında lakabı boomer ve egoist falandı... bir gün iş arkadaşımdan biri kasada olduğum gün için dikildin durdun ben de oraya geçince böyle elimi koyacağım seni izleyeceğim dedi iğneler şekilde ben de sen geçseydin o zaman dedim ve üstelemeden kahvemi alıp vardiya saatimi beklemek için dışarı çıktım. Müdür masama gelip oturdu kızı niye tersliyorsun ağlayacak gibi oldu dedi. Ben de şaşkın tavırla ben terslemedim o bana laf söyledi ben de cevabını verdim dedim. O şaka yaptı dedi ben de şaka yaptım hakaret etmedim bir şey yapmadım sen geçseydin dedim sadece... ben de üzüldüm ve bana sürekli laf söylediğini başkalarını koruduğunu söyledim niye onu sürekli koruduğunu sordum ve ima ettim. Bu sefer kendisi daha da sinirlendi bağırdı beni ağlattı. Ben çok fena oldum ağlamaktan vardiyaya girmedim. Eve gidecektim böyle gidemem babam görürse kötü olur dedim Ve bu sefer korktu su getirdi falan jxjdjd neyse ben sakinleşip 2 saat sonra vardiyaya girdim. O gün öyle bitti. Evde de aileme yeni iş baktığımı falan söyledim iş yerinden bahsetmedim babam iş arkadaşımla telefonda günün kritiğini yaparken duymuş ve bana çalışmak zorunda değilsin hemen çık dedi. Neyse sabah işe gittim vardiyaya girmeden masada arkadaşlarıma olayı anlatıyordum kendisi de arkamdaki masadaydı arkadaşım beni uyardı ben de bilinçli bir şekilde x kişisi bana böyle dedi ben de ona cevabını verdim ama x şikayet etmeden müdürün zoruna gitti galiba geldi bana kızdı dedim ve arkamdan bağırarak bi hışımla kalktı hayırdır lan ne diyorsun falan dedi kağıtlarını hazırlıyorum çık dedi ben de o üslup ve ortamda sinirlenip çabuk getir kağıtları bekliyorum dedim ve 20 dakikada işten çıktım e-Devlet'te çıkışım gözükmüyor şu an çok öfkeliyim yediremiyorum bir şey yapmam lazım.. ek bilgi uğruna kavga ettiğimiz kız iş görüşmesindeyken başka bi elemanın dediğine göre ihtiyaç yok müdür kızı beğendi ondan alıyor demişti bir ek bilgi daha kızın ablasıyla yıllar önce beraber çalışmışlar az çok ablasından tanıyor.. ek bilgi kız işe başladığında sürekli herkese emir veriyordu bu yüzden elemanlar yüzünden şikayet yemişti ama 0 değişim neyse ben zaten işten çıkmak istiyordum ama erken oldu borçlarım var neyse o da halledilir de ben bunu nereye ve nasıl şikayet edeyim nasıl yapayım da bu da benim yaşadığımı yaşasın istiyorum iş yerindekiler aradı açmadım onlar da iki yüzlü şikayet edeceğimi onlar yoluyla iletsem de korkutsam mı ne yapacağım lütfen fikir verin

Bilinen bir fast food firmasından işten çıktım?
Cevapla