1.5 yıldır iş bulamıyorum, yanlış mı yaptım yoksa piyasa mı kötü arkadaşlar?

Arkadaşlar,1.5 yıl önce üniversiteden mezun oldum ve şu anda aktif olarak iş arayış sürecindeyim. İş görüşmelerimi kısaca size anlatmak istiyorum
Ben aslında mezun olduktan hemen sonra iş görüşmelerine gitmeye başladım. İlk görüşmemdeki karşıdaki kişi 6 ay staj maaşı aldıktan sonra belki beni alabileceğini söyledi ben de kabul etmeyince o zaman bi ay bı deneyelim ondan sonra bakarız dedi, gitmedim çok belliydi kullanmaya niyeti olduğu
İkinci görüşmemde bana yol ve yemek parası vermeden asgari ücret vereceklerini söylediler onu da kabul etmedim.
Diğer yerleri 3-4 aktarmalı yerlerdi ve iyi firmalar değildi maalesef ki
Daha sonra kurumsal banka tarafına başvuru yapayım dedim, yazılı sınavları geçmeme rağmen sözlüde hep bıraktılar.
Ondan sonra hadi hiçbir şeyi umursamayacağım ne olursa olsun gireceğim dedim bu sefer de piyasalar berbat hale geldi
Napacağımı bilmiyorum arkadaşlar, çok uzakta olsa kötü de olsa bir yere girse miydim diyorum ama bu 1.5 yılın son 9-10'u full emek+iş görüşmeleriyle geçti, bazıları olacak gibi oldu sonra en son anda bir pürüz çıktı
1.5 yıldır iş bulamıyorum, yanlış mı yaptım yoksa piyasa mı kötü arkadaşlar?
Cevapla