Üniversite mezunu bazı insanlar neden hâlâ kaba veya eğitimsiz gibi konuşuyor?

Çevremde hep denk geliyorum sözüm meclisten dışarı ama mesela 2 yıl bölüm bitirmiş kız var bir erkekten bahsederken 'oğlan' diye konuşuyor diğeri 4 yıllık kamu yönetimi bitirdi annengiller ne yapıyor falan diyor ya ben lise mezunuyum böyle konuşmuyorum hatta bazı ilkokul mezunları bile yapmıyor sizce neden kültürle mi ilgili yoksa

Üniversite mezunu bazı insanlar neden hâlâ kaba veya eğitimsiz gibi konuşuyor?
Cevapla