23 yaşındayım, kendimi ve ne yapmak istediğimi hala bulamadım, kariyer yolumu nasıl çizebilirim?

23 yaşındayım ve ne yapmam gerektiğini hâlen bilmiyorum. Hangi iş benim için uygun, neyden zevk alırım hiç bi fikrim yok. Şu an yüksek lisans yapıyorum, ama bu üni bitince okuduğum fakülteyi kullanabileceğim mi, nasıl hayata tutunucam... Aslında, geç kalmış hissediyorum, hem de çok. Çünkü yaşıtlarım işinde gücünde, bense sadece düşünüyorum. Şu an üni ile birlikte dil öğreniyorum, zamanı boşa harcamamaya çalışıyorum. Belki de yüksek lisans okuduğum üni gönlümce olmadı diye bu kadar çöktüm. Durumum çok karışık, sizce ben nasıl kendimi bulabilirim? Nasıl bi kariyer için başlangıç yapabilirim?

23 yaşındayım, kendimi ve ne yapmak istediğimi hala bulamadım, kariyer yolumu nasıl çizebilirim?
Cevapla