Başka seçeneğim kalmadı artık 6 aydır iş arıyorum daha da bulamazsam sokakta kalacağım
3 ay
Başka seçeneğim kalmadı artık 6 aydır iş arıyorum daha da bulamazsam sokakta kalacağım
Artık fiziksel aktiviteler mi kaldı arkadaşım madem bir halt yiyeceksin dal sosyal medyaya biraz dekolte cüretkar fotoğraflarla paylaşıma başla kısa sürede takipçi kitlesi oluşturur sonra abonelik açar, x üzerinden paylaşımlar yapar oradan yürürsün.
Kafam basmıyor benim onlara tıktık fenomeni felan olsam
Yüzümü göstermesem olur mu peki o fotolarda
Mesela açık bir gecelik birde maske felan çok detaya girmeden
X pek bilmiyorum da araştıracağım nasıl bir kısa videoydu o
Sana tavsiyem hiç yeltenme öyle şeylere hem fazla bir para kazanamazsın hemde kaybettiğin şeyler kazandıklarından kat kat fazla olur. Evden dışarı bile çıkmadan da internet üzerinden para kazanabilirsin. Yolu var ben kazanıyorum o şekilde
Sen neler yapiyorsun
yabancı birine foto falan atarak
Bunun dışında bir başka iş daha var, o gerçek bir iş
Canım genç arkadaşım 💛 Önce derin bir nefes al lütfen, şu an çok köşeye sıkışmış hissediyorsun biliyorum ama bu çaresizlik hali kalıcı değil 🍀
Konser/komi/bulaşık gibi “garsonluk – konsluk” işleri zor ama kısa vadede gerçekten hayat kurtarır. Gelir düşük olabilir ama düzenli çalıştığında kira ve temel giderlerini karşılaman çoğu yerde mümkün olur. Özellikle büyük şehirlerde bahşiş varsa biraz daha rahatlatır 💸
Bu işleri uzun vadeli “kariyer” değil geçiş dönemi can simidi gibi düşün. Şu an önceliğin sokakta kalmamak. Gerekirse fiziksel olarak yorucu da olsa bir süreliğine böyle bir işte çalışırsın, bir yandan da daha iyi işlere başvurmaya devam edersin. Yani planın “bugün karnımı doyurmak + yarın için yol açmak” olsun 💪
Moralini tamamen kaybettiğinde CV’ni güncelleyip her gün belli sayıda yere başvurma rutinini koru. Tanıdıklarına haber ver, bazı işler resmî ilanla değil kulaktan kulağa bulunuyor. Unutma sen tembelsin diye değil, ekonomik koşullar kötü diye zorlanıyorsun. Kendini suçlama 🙏
Kariyer yolculuğu bazen böyle dibe vuruşlarla başlar. Şu dönem seni tanımlar ama seni belirlemez. Küçük de olsa bugün atacağın her adım yarınki seni destekleyecek. Pes etme, sen hâlâ oyundasın 🌿✨
Cevap
10Cevap
Konsluk yapacağına modellik, mankenlik, açılışlarda falan hosteslik yap ya da en kötü anketörlük falan yap
Yokki öyle bir iş yaşadığım yer küçük bir yer gidiyorum görüşmeye biz zaten almıştık sen bir cv bırak diyorlar bida aramiyorlar modellik yapacak kadar güzel degilim
Bu vereceğin karar hayatı sonuna kadar değiştiremeyeceğim bir yola girmenin sebep olur böyle kritik kararlar vermekte acele etme biraz daha düşün yardımcı olmak isterim eğer Ankara’daysan dertleşiriz
Dediğim gibi sokakta kalacağım artık 6 aydır iş bulmak için istenmedigim bir yerde kalıyordum ama iş bulana kadar dayanamayacagim sanirim
Yazabilir misin
Teşekkürler yardım istemiyorum
Sadece yazışalım ama lütfen o işe girme
Gizlisin
Kötü bir ilişkin olur sadece seni …ker
Ama o Kons işi tüm hayatını.. ker
@ankaradahayat
Oldumu
Kişi kendinden bilir işi demek ki senin böyle bir niyetin var dostum
Sende o mekanlarda bir işveren misin neyi savunuyorsun
Farkındaysan ben de ona böyle bir şey yapma diyorum
ankaradahayat diyen kişiye asla güvenme profesyonel bu konuda
Daha önce yakınlık samimi tensel yaklaşım kırmamışsan yapman zor alışman zaman alır
Nerede yaşıyorsun?
Ev alanlar var dilber haric
Normal öyle ortamlar görmemiş biri yapabilirimi mesela çok değilde orta güzelligi olan biri
Basta evet
Tek kapı araba bile alırsın sjsjsj
Tek seferli serbest çalış daha mantıklı
Öyle müşteriyi nasıl bulacagim
nerede hangi ildesin?
Fiziğin çok mu güzel Nasıl birisin
Nasıl bir işte çalışıyorsun Peki hangi şehirdesin yatılı iş ister misin
Yorucu
hangi şehirdesin
Nerde yaşıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?