30 yaşından sonra Tıp Fakültesi kazanmak sizce gerçekten değer mi, mantıklı mı?

Bir mühendis dostumuz var 2027'de tıp kazanmayı düşünüyor

30 yaşından sonra Tıp Fakültesi kazanmak sizce gerçekten değer mi, mantıklı mı?
Cevapla