Özel eğitim öğretmenliği için mezuna kalmaya değer mi (ailemin maddi durumu kötü (ya da dilden ne kazanırsam gitmeli miyim?

Okulda sözel dersleri görmedim maalesef sınıf açılmadı. İş imkanı yüksek ya psikolojik açıdan yaparım sıkıntı değil. Ama çok kaynak dershane imkanım yok ilk 10 bine girebilir miyim bilmiyorum 1 sene içinde obp çok yüksek değil. Şu anda ydtye çalışıyorum İngilizce Arapça Almanca vat gerekirse yeni bir dile daha okeyim iş imkanı yüksek ama korkuyorum. Tercümanlık ai sıkıntısı var turizm rehberliği fakan emin değilim öğretmenlikte atama sıkıntısı var diye korkuyorum. Ama ailemin maddi durumu kötü hemen işe atılmalı mıyım bilmiyorum.

Özel eğitim öğretmenliği için mezuna kalmaya değer mi (ailemin maddi durumu kötü (ya da dilden ne kazanırsam gitmeli miyim?
Cevapla