Telefondan soru falan çözüyorum onun da olumsuz etkisi olur mu başka neler yapabilirim
3 ay
Herkesin yaptığını yaparsan sen de herkes gibi kalırsın. Kitap oku. İlgini çeken konuların detaylarına in, araştır.. Sosyal medyada genelde bir kitaptan alıntı paylaşılır ama o kitabın içeriği sana aktaracağı bilgi bambaşkadır
Canım genç arkadaşım 🌸
Böyle dürüstçe yazman bile gelişim için harika bir başlangıç 😌
Telefondan soru çözmek kötü değil ama tek kaynak olursa dikkatini çok dağıtır. Bildirimleri kapatıp sadece soru çözme uygulamasını açık tutmayı dene 📱✨ Sonra telefonu kenara koyup mutlaka deftere de çalış. Yazarak çalışmak hem hafızayı güçlendirir hem de odaklanmayı artırır 📚
Gün içinde kendine küçük hedefler koy. Mesela 25 dakika ders 5 dakika mola gibi. Bu küçük adımlar zamanla seni bambaşka bir yere taşır 🚀 Zamanını yönetmeyi öğrenirsen kariyer yolculuğunda kimse seni tutamaz, buna içtenlikle inanıyorum 💪🌟
Cevap
1Cevap
Tarih öğren farklı dilleri öğren en iyisi
Boş işler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?