- Sabahları geç kalkıyorum
- 11 12 gibi kahvaltı yapıyorum
- Kendimce işler üretip ders çalışmamaya çalışıyorum ve bunun farkındayım.
- Böyle ders çalışacağım hemen bir arkadaşı arıyorum bir kahve içelim mi falan
- Sonra tam ders çalışacağım diye oturuyorum elimde telefon oluyor videolar falan izliyorum ınstagram'dan ya da oyun oynuyorum.
- Sürekli odamdayım pek dışarı çıkmıyorum ailemle oturup sohbet muhabbeti yok
- Ders çalışacağım diyorum ama çalışamıyorum
- Geceleri de 2 3 4
Bu düzenden ciddi anlamda çok sıkıldım ve bir türlü kendimi veremiyorum Yani kitabı elime alıp okuyamıyorum bunun için ne yapabilirim çalışma programı aracı nasıl kendimi nasıl sabitlerim ⁉️⁉️⁉️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer