İşten çağırdılar diye toparlandı gitti kaldım öyle o halde evde 🙄 normal mi sizce ya
3 ay
İşten çağırdılar diye toparlandı gitti kaldım öyle o halde evde 🙄 normal mi sizce ya
Cevap
8Cevap
Görev önce geliyor demek ki ertelenmeyenlerden olabilir. İlk değil dimi 🤭
Onunla ilk cinsel iliskimiz değil ama bu olay ilk. Evet üstleri aradı ama yani 10 dk geç gitse trafik diyebilirdi 😔
İlk değilse önemli bir iş çıkmıştır. Yapacak bişey yok uygun zamanda yapılmazsa aksilikler olabilir.
Norma diyorsun yani
Normal tabi yoksa neden bıraksın. Hani ilk olsa hoşuna gitmeyen bişey olmuştur bahane etmiştir dersin ama ilk değilmiş.
Senin işini yarım bırakan başka işi bitirmeye gidiyorsa com büyük sıkıntı vardır
Yok ya cidden üstleri aradı da yani bi 10 dk yeterdi
Ne olursa olsun 10 dakika geç gidebilirdi. O an içinden çıkarıp gitmek ha.. işini çok seven biri olmalı
Tsk da rütbeli
Operasyona mi gidiyor sanki awk.
cano ya ayar oldum bitiriyorum sanırım
Pe. zo yazdım cano diye düzeltmis
İsrail savaşına mi gidiyorsun g. v. t deseydin. Bu yaptığın iş degilmiydi
Öyle yazıcam thx 🙏 bence savaştan sağ çıksa bundan daha değerli değil de neyse kaybetti
Sende kalk duş al üstünü giy
Bitirseymiş keşke, gerneyse birini yollayalım yarım kalmasın
Yolla yavrum ama 33-43 arası olsun
Boy pos nasıl olsun datlım gıymatlım
Abisi böyle kıvanç tatlıtug gibi olsun bi zahmet 🤩
Ablam sen adriana lima gibi ol, ben direk kıvancı yollicem söz
Senden hayır gelmez bize önce kalite kontrole sokacaksın anlasildi
Elimin altındaki kıvançlarla yetinirim ben
Wn mantıklı hareket bu sanırım😂bizde standartlar yüksek datlım
Standartını kaça katlarım da şimdi 45 yaşındaki adamı ikna etmekle uğraşamam zaten kaldım sulu sulu sinir tepeme vurdu
Ahahaha güldürdün beni, ama bilsen bu adamın yeteneklerini😂
Gözüme hos gelmeyeni tecrübesinden ötürü koynuma da yanıma da almıyorum kaldı ki yaşın çok
Ben gönüllü değilim birini bulalım dedim
Kendini neden övüyorsun ozaman abicim
45 yaşında adamı ikna etmekle uğraşamam deyince bi gaza gelmişimdir, sen ciddiye alma ben mezar yeri buliim kendime😂
Abim beee bu bayramdan sonra da sana icicem 😅😂
Devam etmek istermisin
İsterim Hakan ama profil fotosu olmayanla hayal kurup sohbet edemiyorum sorry
Yok görmeden yazma kusura bakma
Tüh yazık olmuş seycige 🤤 hala o halde mi
Hıhımm..
Bana sen yazmıştın uzun zama önceden de dönmemistim acaba şimdi dönsem mi diye düşündüm bi an 🤤
Kurumadan yetişelim nimet bırakılır mı
Sana bakınca insan kurumayı bırak direk can verir 😅😂
🤣🤣🤣🤭
Altımda verir doğru :d
Altına değil yanına bile yaklasilmaz bu nasıl tip 😅😂😂
Çok şey kaçırırsın 🤭🔥🦁
Ah be kıyamet kopsa gitmem ben😂😂
Huzura dahi öyle çıkardım diyorsun 😅😂
😂😂😂seni o halde bırakmak en büyük günah
Erkkkkeeeeekkkk yaaaaağğhhh 😅😂😂😂
Ahahaha 😂😂😂
Her şeyi boş ver böyle tatlı biri bırakılmaz ki😂😂
🤗 Cennete hoş geldiniz 🤗
Hoş buldum da yazar mısın konuşalım bir:))🤗
Yaşın tutmuyor kedicik 🐱
Nedenmiş ki tutar sen merak etme
Ya nereye gittin 😂gel iki sohbet edelim 🤗
Gerçek yaşın kaç?
33
Diğer abinin yorumunda gördün dimi 😅😂 sen kesin 2000li filansindir
Valla yok değilim
Bebe gibi mi duruyorum
Ne kadar inat ettin ama:)
Neden saklandın
Yazmadın napayım:) gelsen bir
Yazacak mısın 😂
Yok ufaksın 🤭
Cidden değilim nasıl inandırayım bilmiyorum ki😂
Sen yaz değilsem engel atarsın sorun yok
33 de küçük kedicik
Hay allahım 😂😂çattık neyse yazma tamam
Kaç yaşındasın çok merak ettim
Patlataydı
Beceriksiz dimi 😔
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 😊
Vallahi hiç hoş bir durum değil 🙄 ama maalesef bazı insanlar böyle aceleyle giderken geride bıraktığı kişiyi pek düşünmüyor. En azından “kusura bakma çok acele çıkmam lazım” deyip toparlayabilirdi. Bu seni değersiz hissettirdiyse çok normal 😔
Bence ilk fırsatta sakin bir şekilde bunu ona söyle. “Böyle bırakman hoşuma gitmedi kendimi kötü hissettim” demen hem seni rahatlatır hem de onun farkına varmasını sağlar 💬
İlişkilerde sınır koymak ve ne hissettiğini açıkça söylemek ileride hem özel hayatında hem kariyerinde sana çok şey kazandırır unutma 🧠✨