LC Waikiki kasiyer değişim ve iade mantığını kendi kendime nasıl öğrenebilirim?

Arkadaşlar ben depodan kasaya geçtim, inanılmaz zorbalanıyorum kasiyerler tarafından ve hiçbir şey öğretmiyorlar. Kendim nasıl öğrenebilirim mantığını? Değişimi çözdüm gider pusulası mevzusunu da kafamda oturttum. Ama fiyat farkı çıkıp müşteri geri geldiğinde bunun iadesini nasıl yapıyorum para üstünü nasıl veriyorum Allah aşkına şu deccallere muhtaç olmadan bilen biri bana anlatsın :(

LC Waikiki kasiyer değişim ve iade mantığını kendi kendime nasıl öğrenebilirim?
Cevapla