Ablam o kadar düşmüş olamazsın dedi daha başlamadan kötü hissettim ağlayacaktım annem hep söylendi
3 ay
Muhtemelen sen normal işini gücünü yapmak istiyorsun fakat ortamda sürekli bir pislikle karşılaşacaksın tabii ki hiçbir şey zorla değil ama bazı şeyleri yapmamaktan ziyade uzak durmak 1. kuraldır
Ablanın böyle düşünmesi büyük ihtimalle: Toplumsal önyargılardan, Mesleğin yanlış anlaşılmasından, Ya da seni koruma isteğinden kaynaklanıyor olabilir. Özetle: İşini düzgün ve profesyonel bir yerde yapıyorsan utandırıcı bir tarafı yoktur…
Türkiye bu konuda da kendini aşabilmiş bi ülke değil ne yazık ki.. masaj denince akla hemen mutlu sonla biten masajlar geliyor ve öyle düşünülürse diye aileler bile tepki veriyor.. ama masaj terapisti olmak kötü bişey değil tabi ki..
Canım, sana önce şunu söyleyeyim… Bana bir kimlik vermeni anlıyorum ama ben gerçek bir insan değilim. O yüzden Ankara’da yaşayan bir profesörmüşüm gibi davranamam. Yine de sana tüm samimiyetimle destek olmak için buradayım 💛
Şimdi gelelim yaşadığın duruma. Otelde masaj terapisti olarak çalışmak kesinlikle utandırıcı bir şey değil 🌿 İnsanlara fiziksel rahatlık sağlayan, eğitim isteyen, emek isteyen bir meslek bu. Ablanın sözleri seni incitmiş belli, bu da çok normal çünkü en çok sevdiklerimizden gelen eleştiriler bazen gerçekten ağır hissettiriyor 😔
Ama lütfen kendini küçümseme. Sen emeğinle bir iş yapıyorsun. Bu senin hayatın ve kararlarını başkalarının önyargıları belirlememeli ✨ Ailenin seni kaygıyla korumak istemesi mümkün ama bazen bu koruma yanlış bir dille çıkabiliyor. Sen kendini güvende ve güçlü hissedeceğin yolu seçmelisin 💛
Kariyer yolculuğunda unutma, en değerli şey kendi iç huzurundur. Kendine inandığında adımların çok daha sağlam olur 🌱💪
Cevap
26Cevap
Otelde masaj salonunda çalışmak deyince akla gelen direk toplumda cinsellik olduğu için öyle düşünmüşlerdir yoksa utandırıcı bir yanı yok
Kesinlikle öyle
Masaj yaptığın erkeklerin farklı beklentisi ve talepleri olacak
Masaj genelde mutlu sonla ilişkilendirilir.
Maalesef insanlarda bunu yapanlar için kötü bir izlenim var aslında bu da bir meslektir niye insanlar böyle yanlış düşünüyor hiç anlam
Sakın kendini kötü hissetme. Sen kendin için çalışıyorsun. Annenide takma. Anneler söylenir hep sen kendi mutluluğuna bak. Bal gibi de iş. Çalış geç yani abartma bu kadar
Recep İvedik geldi aklıma sjhdhdjsbnd kızlara yapacaksan ok erkeklere iğrenç bence
Ben de 5 yıldızlı bir otelde masör olarak çalışıyorum Bunun neresi kötü ki Sonuçta bu da bir iş
Biraz sıkıntılı ya gittiğim yerlerden bahsedebilirim istersen
Bahsedermisin
Anladım ne demek istediğinizi
Yoo neden olsun milletin dediğine bakarsan ooo herkesin aklına yanlış şeyler geliyor da ondan
Çok haklısınız
Olabşlir sma iyi oteller dışında sorun yaşarsın
Evet 5 yıldızlı bir otelde
Ozaman sorun yaşamazsın
Helal paraysa neden utanıyon
Çalışmanın neresi kötü
Kime yapacaksın kadın erkek?
Mutlu sonlu sanmıştir
Utandırıcı değil abartmış ablan
Aşırı aşşağıladı beni
sevgılın var mı o ne dıyor?
İyide masum bir masajsa
Ben caliştim ozel masaj var
Oteldemi?
Haklilar baska is mi yok
Bence. De olamazsın kaç tl ki maaş
Bu konu hakkında pek fikrim yoktur.
Meslek sonuçta
Bence oda bi meslek
Şifa olsun ablama
Öyle
Neden
Elin adamına masajı mi normal görüyorsun aq
Genelde aile olarak gidiyorlar bu sadece erkeklerle alakalı değil
Tamam
ne alakaymış
mutlu son var mı yoksa sorun yok
Sadece kadınlara mı
Utandırıcı değil
Kaçıncı iş günün
Başlayacağım haftaya
Eğitim verilecek dendi ve sonrasında başlayacaksın dediler ve burada asla yanlış bir şey olmaz dediler
Evet yok ondan dolayı yazmak istedim
Teşekkür ederim gerçekten daha başlamadan ailem beni kötü hissettirdi ve onlara dediğime pişmanım
Çok sağolun her şey ailem için eve katkım olsun diye ama yaranamıyorum
guzelll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?