Yüksek lisans ücretimi çıkartmak için çalışmalıyım ama her yer tecrübe istiyor ve ben yeni mezunum?

Merhaba,

Ben birkaç aydır mezun olmuş bir psikoloğum. Bizim alanda yüksek lisans olmadan pek bir önemi olmuyor mesleğin. Yüksek lisans yapmam lazım bundan dolayı. Ücretleri baya fazla bunun için çalışmalıyım ama başvurduğum her yer tecrübe isteyip almıyor. Ne yapabilirim fikri olan var mı?

Yüksek lisans ücretimi çıkartmak için çalışmalıyım ama her yer tecrübe istiyor ve ben yeni mezunum?
Cevapla