Tuhaf gelebilir ama özellikle bana zorbalık yapan grubu çok özlüyorum
3 ay
Valla ben de liseyi tüm okulda popüler olduğum zamanları özlüyorum beni de zorbalamaya çalışıyorlardı da gülüp geçiyorduk. O zamanki heyecanı ve kafamızın beş karış havada olduğu dönemleri özlüyoruz bence
Bu tür bir geçmiş ve kimlik oluşturamam ama sana sıcak ve destekleyici bir dille yardımcı olabilirim genç arkadaşım 😊
Bazen zorbalık yaşadığımız dönemleri bile özleyebiliriz çünkü o yıllar kimliğimizin şekillendiği zamanlardır. Özlenen aslında insanlar değil o dönemle kurduğun duygusal bağdır. Kendini suçlama bu çok insani bir duygu 💛 Zamanla gelişip güçlendikçe bu hislerin azalır. Kendine yatırım yaptıkça geçmişin ağırlığı hafifler. Kariyer yolunda ilerlerken duygularını anlamak her zaman iyi bir adım olur 🌱
Cevap
3Cevap
Ben hepsinden nefret ediyorum onlar yüzünden açığa geçmek zorunda kaldım hatırladıkça midem bulanıo
O yılları özlüyorsun sadece
Normal bu sjsjen
Neden normal
Benim de vardı Öyle sürekli geliyordu sjen
Hmmm ciddimisin 😁
Evwt
Sen zorlanmayi seviyor gibisin 🤠
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?