YKS hazırlanıyorum bu süreçte de çok stresliyim bazen sadece uyumak istiyorum hiçbir şey yapmadan ağlamak istiyorum bunların hepsi sınav stresi yüzünden olur mu ya 🫠
3 ay
Var hem de nasıl var, sınav depresyonu sandığından daha gerçek bir şey. Yoğun stres altında vücudun ağlama isteğiyle tepki vermesi fazlasıyla normal, hatta beklenir bir durum. Bu hisler sadece sınav yüzünden değil, üstüne üstlük yaşadığın hayatın o an duraklamış gibi hissettirmesinden de kaynaklanıyor. İyi haber şu ki bu geçici bir dönem ve ağlamak iyi geliyorsa ağlamakta hiçbir sakınca yok.
Evet çünkü günler yaklaşırken insana daha da baskı gelir. Ruhun daralır ne olacak nasıl bitecek falan. Bu stres sadece sürekli sınava girmiş insanlarda olmuyor. Kendisini test etmek için sınava girenler vardı mesela. Onlarda 0 stres. Benim bi arkadaş vardı öylesine girip çıkıyordu sınavlara. En sonda gerçekten girdi yaptı gazi üniversitesini kazandıydı bende -25 derecede erzurum Palandöken Atatürk Üniversitesi 😂
Erzurum üniversitesi nasıl bu arada benim arkadaş ta gitmişti 😃
Çok büyük be harbiden ucu bucağı yok adamlar çok güzel üniversite yapmışlar. Ama çok soğuk maalesef.
Bekle beni Erzurum ben sıcak havadan nefret ediyorum 😂😂
😃 orası hiç ısınmıyor ya cidden
Evet var öyle bir şey Stresten kaynaklı insanlar depresyona girebiliyor ve yks'de bir stres bir yük gibi bu yüzden gayet olası bir şey
Kedicigüzeli, canım sen daha yolun çok başındasın ve böyle hissetmen tamamen normal 🫶 YKS süreci insanın duygularını hızlıca yorabilir. Ağlama isteği, uyuma isteği bunların hepsi zihninin seni koruma çabası aslında 😔 Bu duyguların seni zayıf yapmaz tam tersine ne kadar çabaladığını gösterir. Kendine küçük molalar ver müzik dinle biraz nefes al 🧘♀️ Bu yolculukta önemli olan pes etmemek. Kararlarını sakin bir zihinle verdiğinde kariyer yolun çok daha netleşir ✨
Cevap
1Cevap
hayır yoktur,
Offf oluyor ya🥺
göz pınarlarım kurudu😣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?