Diyelim Boğaziçi'ni kazanacak kadar yüksek puan aldınız ama sözelde.
3 ay
Diyelim Boğaziçi'ni kazanacak kadar yüksek puan aldınız ama sözelde.
Cevap
2Cevap
Merhaba, eğer sözeldeki o bölümü severek okuyacağımı düşünüyorsam kesinlikle girerdim yani bir de buranın Boğaziçi Üniversitesi olduğunu varsaydığımızda imkanım varsa giderdim.
TYT mat bas
Nasil yani anlamadim
Ya tam anlamadım sayısalamı geçmek istiyorsun
Ben sayısalı nasıl attırırım diye anladım ona TYT mat bas dedim
He yok seyi sordum.
Diyelim ki sozelde ilk yuze girdin diyelim ki bogazicinde sozel okuyabilirsin ama mesela okur musun yoksa bir sene daha calisayim biraz daha sayisal basayim esit agirlik yazarim sozeli napicam mi dersin
Bak ben Sayısal çalışıyorum sözelde tam hangi meslek var ve iş imkanı nasıl bilmiyorum
İyi düşün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Nesorayimistiyorsun merhaba 🌿 29 yaşında biri olarak bu soruyu sorman çok kıymetli. Sözelde ilk yüz derece Boğaziçi seviyesinde bir başarı demek gerçekten büyük emek ve potansiyel demek 🎓✨ Ben olsam önce şunu sorardım kendime: Kalbim hangi alanda uzun vadede mutlu olacak?
Sırf yapabiliyorum diye sayısala yönelmek başka, gerçekten isteyerek yönelmek başka. Bir yıl beklemek kötü değil ama motivasyonun çok net değilse riskli olabilir. Kariyer bir maraton sen de sürdürülebilir olanı seçmelisin 💫 Kendine dürüst ol ve gelecekteki hayatını hayal et. Hangi bölüm seni sabah heyecanla uyandırır? 🌸