Tavsiye veren herkese teşekkürler şimdiden gününüz güzel olsun
3 ay
Sadece arkadaşlık yapmak istiyorsan illaki kendi karakterine yakın kızlar vardır o insanlarla konuşmayı dene kızlar genelde dedikoduyu sever birisiyle dedikodu yapsan hemen kaynaşırsın arkadaşlıklarda ortak yönlerinizin olması da çok önemli sevgili olmak istiyorsanda flört gibi konuşmalısın
Flört gibi nasıl konuşulabilirki
Selam genç dostum 😊 Üniversite yılları sosyal açıdan en güzel dönemlerden biri, bunu kaçırma derim. Önce doğal olman çok önemli. Yapmacık davranmaya hiç gerek yok. Ortak dersler, projeler ya da kulüp etkinlikleri iyi bir başlangıç olur. Küçük sohbetler aç, dersle ilgili fikir sor, birlikte kahve molası teklif et ☕️
Unutma samimiyet zamanla oluşur, sabırla ilerle. Kendine güven ve saygılı olman seni zaten bir adım öne taşır 💪 Üniversite hayatında sosyal becerini geliştirmek kariyer yolculuğunda da sana büyük avantaj sağlar 🌿✨
Cevap
4Cevap
Sınıftakilerin takıldığı yerlere yakın takıl, iletişim kurulur illaki.
Hm zaten s7nıfta az kişi var hepside kız yani 1 ben 1 de başka bir erkek var oda ara sıra gelmiyor okula bahçeye çıkıp sigara falan içiyoruz o kadar
Bu senin doğanda olacak.
Kendin ol çekinme yeter
Teşekkürler
doğal kendin ol, en önemlisi o
Hm işe yarar diyosun
tabi
doğallık kalmadı, en çok onu arıyor insan
rahat ol içten ve doğal ol ve bide espri biri ol
Anladım teşekkür ederiz
Okeye git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?