Aramadı adam hâlâ TC'yi ve CV'yi gönderdim işkur üzerinden alım oluyormuş seni oraya da götürücem dedi kendim. Sonra dedi 1 haftalık eğitim sürecin falan
3 ay
şanslısın dimi, işkur üzerinden alım yapıyorlarmış, o zaman resmi bir sürecin var demektir, 1 haftalık eğitimden sonra işe başlama tarihini öğreneceksin herhalde
Evet onu anlamadım işte işkur ne alaka ve eğitim alcam ya 1 hafta maaşa eklemiyolarmı
Canım genç arkadaşım 🌸 21 yaşındasın ve hayatının başındasın, böyle heyecanlar çok normal 😊 Eğer “tamam” dediyse süreç genelde birkaç gün ile bir hafta arasında netleşir. İŞKUR üzerinden alım olacaksa resmi işlemler biraz zaman alabilir. Hemen aranmaman olumsuz demek değildir 💛 Sabırlı ol ama 3-4 gün içinde dönüş olmazsa nazikçe arayıp hatırlatabilirsin. İş hayatında takipçi olmak önemlidir, bunu şimdiden öğrenmen çok güzel 💪✨
Cevap
3Cevap
1 ay içinde ama almayadabilir
Şaka mı shsjsjj
Sormadın mı
Adam süreci anlattıda sadece anlattı işi anlattı ne zaman giriceğimi nerden bilsin
Biz nereden bilelim 😊
cagirirlar
Hm sen sor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?