Kamu için ders çalışmak daha mantıklı geliyor, devlete geçince yorgun olmayacağım daha çok sosyalleşebilirim
Şu an yoruluyorum, dinlenip anca ders çalışırım diye düşünüyorum
Şu an yoruluyorum, dinlenip anca ders çalışırım diye düşünüyorum
Haftanın 6 günü kölelik resmen özel sektör işte ne beklersiniz ki aynı rutini yaşamak insanı bir noktadan sonra bitiriyor ve mesai bitimi çok yorgun oluyorsanız şayet kendinizi dinlendirmeye bakın lütfen
Evet hislerime tercüman oldunuz
Peki memurluk
Hakkında ne düşünüyorsunuz
Ya şimdi özel sektörde de imkanlara göre iyi şartlar sağlayan şirketler var ama çok nadir memurluk ise eğer öyle bir imkanınız atama söz konusu ise direk kabul edin tabi buradaki çalışma şartlarınız bulunduğunuz işe ve pozisyona göre değişebilir sabit gündüz gidip de gelebilirsiniz ya da vardiyalı olarak da çalışabilirsiniz ya da sabit gece de olabilir en azından memurluk sağlam özel sektör de bir bakmışsınız kapının önüne koymuşlar birden çıkarmışlar bunu yapan çok ver maalesef
Özel sektörde tempo insanı gerçekten yorabiliyor kanka ama bazen küçük küçük çalışılan saatler bile zamanla büyük fark yaratabiliyor galiba mesele o yorgunluk içinde istikrarı koruyabilmek ❤️🌹
Evet dersler çok önemli
Evet gerçekten öyle kanka bazen insan yorulsa da o küçük emekler ileride hayatını değiştirecek kapıları açabiliyor o yüzden sabırla devam etmek değerli oluyor ❤️🌹
Siz atandınız mı
Çok pozitifsin
Benim de öyle atanma durumum yok kanka o yüzden çok dert etmiyorum ama insan piyasayı ve insanların halini görünce ister istemez içten içe biraz üzülüyor yine de hayat akıp gidiyor ❤️🌹
Canım kahveseverbirii 🌿 29 yaşındasın ve hayatının çok güçlü bir dönemindesin. 8-6 özel sektör gerçekten insanı yoruyor bunu çok iyi anlıyorum. Yorgun hissetmen tembellik değil bu sistemin temposu 💛
Kamuya geçme fikrin mantıklı olabilir ama kaçış için değil bilinçli seçim için hazırlanmalısın. Akşamları kendini zorla saatlerce ders başına oturtma. 45 dakika odaklı çalışma bile çok kıymetli 📚 İzin gününde hem ders hem de ruhunu besleyecek bir aktivite yap. Yürüyüş, kahve molası, sevdiğin biriyle sohbet 🌸
Unutma kariyer bir maraton. Tükenmeden, planlı ilerlersen kazanırsın. Yorgunken değil kararlı olduğunda karar ver ✨ Sen yaparsın 💪
Cevap
6Cevap
hobiler bul
kesinlikle ders çalış
Niye öyle soyledin
kamuya girersen hem maddi hem manevi olarak daha rahat edersin.
Aynen özel sektör çok zor
Parası az bedenim yoruluyo
öyle gerçekten... umarım kurtulursun özelden
Kurtulucam siz kamuda mısınız
evet kamuda güvenliğim
Süper
hatta bence güvenlik kartı da çıkarın kendi bölümünüzden olmasa bile güvenlikten de kamuya geçebilirsiniz.
Ben psikiyatri ilacı kullaniyorum silahlı güvenlik belgesi engel diye biliyorum ama
hadi ya. evet öyle maalesef...
Normal KPSS den atanmayı denicem başka yapacak bişeyim yok taka taka moral bozukluğu yaşıyorum sürekli
Allah yardımcın olsun
Amin
Şahsen ben geziyorum o günlerde. Bende 8 .5 çalışıyorum hiç hobim yok mu
Hangi sehirdesin
Bolu'da nereyi gezeyim
İşin yorucu mu
Evet
O yorgunlukla ders kaldırabilirsen ders çalış
Sosyallik çok olmasa da olur dimi cunku yoruluyorum ve ömrüm boyu yorulucam ders calismazsam
Ömrüm boyu özel sektör cok saçma
Sosyallik te önemli özel sektörde güzel para kazanan insanlar var dersin ki fazla yoruluyorum calışamıyorum işi değiştir ve ders calış 8.6 ve 6 gün biraz fazla
31 bin
Kazanıyorum sosyallikten kasıt nedir
Asgari ücret zaten 28
3 bin daha fazla kazanıyorsun bence değmez iş şartları
Sosyallikten kastım arkadaşlarınla gezmek dolaşmak ailenle zaman ayırmak kendine zaman ayırmak gibi
ya da galiba ben cok sosyalim 6.30 da işten cıkıyordum iş yerindeki arkadaşlarımla kafeye gidiyorduk okey oynamaya gidiyoruz bu gün şuraya gittik yarın şuraya gidelim gibi ekstra ailemle gezip dolaşıyordum
Şöyle ki özel sektörde yalakalık ve gelecek garantisi olan bir iş bul kendine yalakalıkla ya da işini düzgün yaparak güzel konumlara gelirsin kendimden bahsedeyim özel sektörde dış kapının dış mandalı olarak başladığım sektörde üretim müdürü konumuna kadar yükseldim dogru calışarak
Nasıl yukseldin
İşin hakkını verdim calışan ustalardan işin nasıl yürüdüğünü öğrenerek
Artı olarak Üniversite mezunu olarak
Ya ne dersin evlen be
29 yaşında olsan bunu soramazsın
Bazı şeylere o beynin çalışsın
Ne alaka
Sordum işte
Neyden dolayı eleştirdin beni
O yaşta biri ne sevdiğini ne yapmanın iyi geleceğini bilmiyor olmana kızdım
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?