Arkadaşlar 8-6 6 gün özel sektörde calisiyorum sizce aksamları ve izin günümde napmalıyım?

Kamu için ders çalışmak daha mantıklı geliyor, devlete geçince yorgun olmayacağım daha çok sosyalleşebilirim

Şu an yoruluyorum, dinlenip anca ders çalışırım diye düşünüyorum
Arkadaşlar 8-6 6 gün özel sektörde calisiyorum sizce aksamları ve izin günümde napmalıyım?
Cevapla