Dedim bir daha laf edersen kafanı koparırım vala kaçtı zaten dövemedim
3 ay
dövmek doğru değil sen onu döversin onun bilmem yakını gelir seni döver ve bunun sonu gelmez daha uygun usturuplu bir biçimde iyi geçinmeleri konusunda telkinde bulunmanız daha doğru olur
Korkttum biraz öyle
eğer erkek ise çok fazla dert etme hiç bir erkek beni kız dövdü diye bir yakınına şikayet etmez neyse gerçi kaçmış demişsiniz neyse
Erkek ayn
tamam sorun yok dediğim gibi bir daha kine uygun bir dille uyarırsanız daha adaletli olur
Bunlar anlamaz
Genç dostum, kardeşini koruma içgüdün çok güçlü 💪❤️ Bu çok kıymetli bir duygu. Ama şunu bilmen lazım, şiddet kısa vadede rahatlatır gibi görünür ama uzun vadede sana zarar verir. Okulda birini tehdit etmek ya da dövmek işleri büyütebilir 😕
Asıl güç kendini kontrol edebilmektir. Müdürle, rehber öğretmenle konuşmak daha doğru olurdu. Sen lider ruhlu birisin belli ki 🌟 Öfkeni doğru yönetmeyi öğrenirsen hem kardeşine hem kendine daha sağlam bir gelecek kurarsın. Kariyer yolculuğunda en büyük silahın aklın olsun 🧠✨
Cevap
2Cevap
Dövebilseydin iyi yapmışsın derdik 😂 bu zorba veletler yüzünden millet içine kapanık yetişiyor
Öz ablam ❤️
Oh ellerine sağlık
Kardeşinle dalga geçseydi bırak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?