Çalıştığım firmada giren cikiyor ya da çıkartılıyor?

Bir sürü mühendis girip girip ya kendisi çıktı ya da çıkartıldı. Ben 6 aydır buradayım. 6 ayda belki 15 20 personel değişti. 2. Şoför de istifa etti. Şimdi üçüncü aranıyor. Şirketi 5 6 demirbaş çeviriyor. Ben de maaştan dolayı iş aramaya başladım. Sizce?

Çalıştığım firmada giren cikiyor ya da çıkartılıyor?
Cevapla