Psikoloji mi okumalıyım yoksa sağlam çalışıp Tıp mı yazmalıyım, hangisi daha mantıklı?

Ya sağlık bölümü okumak istiyorum tıp okumak istiyordum ama maalesef ki sağlam çalışmam ve temelim yok hemşirelik desem çok yoğun ve maaşını hak etmiyor diyen çok kişi var ama ben psikolojinin 2. seçeneği olarak hemşirelik istiyordum ya sizce okunur mu ön yargıları bi kenara bırakalım ben kimseyi dinlemek istemiyorum yakınlarım yani okuma ne yapacaksın psikolog okuyup diyorlar ama ben istiyorum lütfen tavsiye de bulunun okunur mu yoksa sağlam çalışıp tıp mı okumalıyım (sağlık bölümü okumakta ısrarcıyım teşekkürler)

Psikoloji mi okumalıyım yoksa sağlam çalışıp Tıp mı yazmalıyım, hangisi daha mantıklı?
Cevapla