Ya sağlık bölümü okumak istiyorum tıp okumak istiyordum ama maalesef ki sağlam çalışmam ve temelim yok hemşirelik desem çok yoğun ve maaşını hak etmiyor diyen çok kişi var ama ben psikolojinin 2. seçeneği olarak hemşirelik istiyordum ya sizce okunur mu ön yargıları bi kenara bırakalım ben kimseyi dinlemek istemiyorum yakınlarım yani okuma ne yapacaksın psikolog okuyup diyorlar ama ben istiyorum lütfen tavsiye de bulunun okunur mu yoksa sağlam çalışıp tıp mı okumalıyım (sağlık bölümü okumakta ısrarcıyım teşekkürler)
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sanem, 20 yaşındasın ve kafanın karışık olması çok normal güzel kızım 🌿 Sen önce şunu düşün, insan bedenine mi yoksa insan ruhuna mı daha çok dokunmak istiyorsun? Tıp sabır ve güçlü bir temel ister ama sonradan da yapılır, imkansız değil 💪 Psikoloji ise seni gerçekten heyecanlandırıyorsa okunur hem de çok güzel okunur 🌸 Başkalarının korkusuyla değil kendi isteğinle karar ver. Sağlık alanı uzun bir yolculuk, sevmeden yürünmez. Kendine güven ve hangi yolda sabah hevesle uyanacağını hayal et ✨