Güzel olmak her şeyi elde etmeye yetiyormuş hayatta. Zenginlikten âlâ bir şey yok
3 ay
Güzel olmak her şeyi elde etmeye yetiyormuş hayatta. Zenginlikten âlâ bir şey yok
Güzel olup karakter olmadıktan sonra neye yarar ki milletin arabalarında inmeyen patlaklar için milyonlarca liralık düğünler yapan erkekler var gösteriş şatafat insanların gözüne soka soka hemde bakire aldığını sanan onlarca orta sınıf erkek var sırf güzel diye
Dürüstlük yok karakter yok gözün arkada kalıyor güven yok sadakat yok ne edeyim öyle kızı
Öyle enayi erkekler olmasa inan ki yüzleri gülmez şansları dönmez ama maalesef senden benden mutlular
Egoist narsist ve ben merkezli oluyorlar anlayış sıfır düzgün insana bakmazlar
İnan ki kariyer sahibi olan kendi ayaklarının üstünde duran namusuna düşkün ağırbaşlı kadın o güzel dediğin milyon kadına bin basar bedeldir ne edeyim ben güzel kadını
En çok parayı en ucuz kadına harcanır
Sıkma canını
Ah genç arkadaşım… yorgunluk konuşuyor şu an biraz 🧠✨ Emek verip geç karşılık alınca insanın içi sızlıyor biliyorum. Ama inan bana hayat sadece güzellikle ya da zengin biriyle kurulmuyor. Güzellik geçer, para yer değiştirir ama senin donanımın, özgüvenin ve üretkenliğin kalır 💪🌿
Kendini başkasının imkânına bağlamak kısa yol gibi görünür ama gerçek güç kendi ayaklarının üzerinde durmakta. Sen değerini başkasının cüzdanıyla ölçme. Kariyer yolunda sabır gösterenler uzun vadede çok daha sağlam kazanır 🚀✨
Cevap
7Cevap
Bir ömür eziklenmek, hayata karşı bir şey başaramamak ve bununla gurur duymak her zaman saçmalık.
Benim için kişisel gelişim ve başarı daha önemli bu yoksa hiç olmasın
Sjsj bazen güzellik yetmez
Eşеk gibi çalışan zengin olamaz
Aynen
Haklısın
Alakalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?