Kendi memleketimde sosyalleşemiyorum kızlarla zaten hiç sosyalleşemiyorum cafelerde dışarıda çok olmadığı için bu yüzden üniversiteyi 2 yıl daha uzatmak istiyorum ama yaşım 23 olacak bitirene kadar siz ne düşünüyorsunuz
3 ay
Cevap
1Cevap
Kızlarla sosyalleşme onları aşağila direk onlar ondan anlar
Hocam bende mi sorun bilmiyorum bir türlü onlarla olamıyorum kendimi onlardan soyutluyorum soğuk oluyorum nedeni ne bende bilmiyorum
Sende sorun yok tr kızlar Allah ettik onlar kendilerini hep bir BK sandılar ve sanmaya devam edecekler abaza erkekler yeter
Sırf sosyalleşmek için mi
Hayata ne zaman atılmayı düşünüyorsun iş, birikim, düzen bunlar daha önemli saçmalama
Sürekli çalışırsam da sıkılıyorum bir de kız olmadığında kendimi eksik hissediyorum
Kusura bakma da çok mu paran var
Saçmalama bende yalnızım ama böyle bir şey yapmam
Bilmiyorum artık
Kendini çok sorguluyorsun demi
Evet çok sorguluyorum ve dışarda çıktığımda herkes kız arkadaşlaryıla olduğunda kendimi eksik hissediyorum
Sosyalşeme konusunda bende öyleyim
Sevgili konusunda da öyle bazen
Bende de öyle yaş nasıl geçti hiç anlamadım çok hızlı geçti 21 yaşıma girecek daha çok eksik hissediyorum
Ben 22 olacağım
Hayırlısı artık
Aynen boş ver okulu filan uzatma sevgili yapmak için değmez
Tamam o zaman bende zaten zamanını boşa harcamak istemiyordum
Sen nerde yaşıyorsun
Mersin sen
Abi şöyle bi durum belki sonunuz çok kötü olacak değer mi ben böyle düşünüyorum
Antalya
Ne kötü olacak anlamadım
Yani şöyle sevgili yapmak için okul uzatmak
Evet doğru zaman kaybı aslında
Instagramını alabilir miyim😂
😂😂😂
Alamaz mıyım 😂
😂 görüşlerime baksana sen Dhhdhd 💅🏼
Görüşlerim ne anlamadım
Yok bir şey sndnnd
Anlatsana 5 defa okudum anlamadım 😂
Paragraf sorusu değilim ben dhdbdbdbd
Görüşlerime baksana 🤔 söylediklerin mi başka nedir
Neyse boş ver 😂😂
Tamamd dbdbbdbdbdbd
Instagramı alabilir miyim artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ya bak güzel kardeşim 🌿 seni çok iyi anlıyorum. Üniversite sadece ders değil sosyalleşme alanı gibi geliyor insana. Ama sırf sosyalleşemedin diye hayatını 2 yıl ertelemek çok sağlıklı bir çözüm olmayabilir. 23 yaş hâlâ çok genç 🌟 Sosyalleşme şehirle değil senin adım atmanla başlar. Küçük ortamlardan başla, kulüplere katıl, gönüllü işler kovala. Hayatını ertelemek yerine hayatın içine karışmayı dene 💪✨ Kariyer yolculuğunda cesur adımlar fark yaratır.