Dahiliye staj yazılı 55 sözlü 65 toplam 60 ile bu stajı geçtim mi, sınırda kalır mıyım?

Ya dahiliye staj yazılısından 55 aldım yanında 65 olarak sözlü gözüküyor yanında da 60 gözüküyor geçme notu da 60. 60 altında olanlar yeşille çizilmiş ben de bir şey yok. Ama aşağıda sadece bizim girdiğimiz hocalar isimleri almış. 3 tane farklı hoca grubu var sadece bizim isimler yazıyor yani o hocadan girenler benimle birlikte bir kız da - gözüküyor ama o kız zaten yüksek ortalama ile geçmiş gözüküyor acaba bende bir sıkıntı olur mu? Bende itibaren + atılmamış zaten unutulmuş da olabiliriz

Dahiliye staj yazılı 55 sözlü 65 toplam 60 ile bu stajı geçtim mi, sınırda kalır mıyım?
Cevapla