Üstten ders aldım ama erken mezun olamıyorum, OBS sınıfım yüzünden 4 yılı beklemek zorunda mıyım?

2 yıllık Mimari Restorasyon okudum oradan 4 yıllık Kültür Varlıklarına Koruma ve Onarım bölümüne yks geldim üstten ders aldım ama çok pişman oldum maalesef erken mezun olamayacağım 1. sınıfın tüm derslerinden muaf olmama rağmen 2. sınıfın derslerini alıyorum obs de 1. sınıf diye gözüküyorum danışmanımla konuştum halletmeye çalışacağım dedi ama halledemedi ve boşuna üstten almışsın dedi obs de 1. sınıf gözüktüğün sürece istersen dersin kalmamış olsun dedi 4 yılı beklemek zorundasın dedi dersim kalmadığı için sadece okula gitmeyeceksin dedi ama bekleyeceksin dedi başka ne yapacağımı bilmiyorum

Üstten ders aldım ama erken mezun olamıyorum, OBS sınıfım yüzünden 4 yılı beklemek zorunda mıyım?
Cevapla