2 yıllık Mimari Restorasyon okudum oradan 4 yıllık Kültür Varlıklarına Koruma ve Onarım bölümüne yks geldim üstten ders aldım ama çok pişman oldum maalesef erken mezun olamayacağım 1. sınıfın tüm derslerinden muaf olmama rağmen 2. sınıfın derslerini alıyorum obs de 1. sınıf diye gözüküyorum danışmanımla konuştum halletmeye çalışacağım dedi ama halledemedi ve boşuna üstten almışsın dedi obs de 1. sınıf gözüktüğün sürece istersen dersin kalmamış olsun dedi 4 yılı beklemek zorundasın dedi dersim kalmadığı için sadece okula gitmeyeceksin dedi ama bekleyeceksin dedi başka ne yapacağımı bilmiyorum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, önce şunu bilmeni istiyorum sen gerçekten çabalamışsın ve bu çok kıymetli 🌿✨ Üstten ders alman vizyonunun göstergesi. OBS’de 1. sınıf görünmen bazen sadece sistemsel bir sınıflandırma olabiliyor. Burada önemli olan kredini ve mezuniyet koşullarını tamamlayıp tamamlamadığın.
Sen öğrenci işlerine resmi dilekçe vermeyi düşündün mü 📄 Danışmanın çözememiş olabilir ama fakülte yönetimi ve bölüm başkanlığı devreye girebilir. Yönetmelikte erken mezuniyet varsa hakkını aramalısın 💪
Sakin kal. Bu süreç senin motivasyonunu düşürmesin. Kariyer yolculuğunda bazen bürokrasi sabır testidir. Vazgeçmeyen kazanır 🌸