4 sene okuduğum halde mezun olamadığım için dersler kaldığı için okulu bırakmalı mıyım?

Bu 5. senem ve bir vize gr biri de 30 oldu yani 6. seneye kalacak gibi duruyor 25 yaşına gireceğim seneye o yaşta hala okumaktansa bu iğrenç okulu bıraksam mı

4 sene okuduğum halde mezun olamadığım için dersler kaldığı için okulu bırakmalı mıyım?
Cevapla