Merhaba ben standart yılda 10 kitap okurdum 18'de iken 15 okumuştum şimdi 1 kitabı 1 yılda falan anca okuyorum çeşitli sorunlar yaşamıştım travmalar vs ilaç kullandım kaç yıl ve hala alıyorum artık kendimi yaşayamıyorum hiçbir şey yapamıyorum her şey anlamsız geliyor zaten iyice yalnız da kaldım üniversite de bilgisayar programcılığı okuyorum ama neden geldim diye sorgulamaya başladım aslında çok daha iyi yerlere gelebilecekken sıkıntılarımdan çok iyi geçmedi sınav şu an Konya ilçesindeyim benim kafadan arkadaş da yok çaba da kalmadı artık ne yapabilirim başım falan da ağrıyor bazen stresten ilaç alıyorum zaten ama vitamin de eksik süt iyi geliyor çok yemek de yiyemiyorum ne önerirsiniz
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer