2 kişilik iş yapıyom maddi haklarımı alıp istifa edebilir mym?

2 yıldır fabrikada çalışıyom 3 4 aydır tek çalışıyom 3 vardiyayız her vardiyada 2 veya 3 kişi var benim vardiyamda ben tekim 2 makineye bakıyom tek başıma sürekli senn yanına eleman vercez diyorlar ama hala tek çalışıyom ustalar biliyo tek çalıştığımı benden sonraki vardiya amiri benim amiri arıyor benim yedek iş yok diye

Müdürle konuşcam 4 aydır tekim istifa edip maddi haklarımı almak istiyom dicem noterden ihtar mı çekmem lazım 2 kişilik iş yapıyom maaşım 32 bin bu sebep tazminat için yeterli mi

2 kişilik iş yapıyom maddi haklarımı alıp istifa edebilir mym?
Cevapla