Raporum yüzde 35.
Hafif düzey CP'li hastasıyım sağ elimde ince motor yani parmaklarımı pek kontrol edemiyorum gücüm vs yerinde bunun dışında da sıkıntım yok ama epilepsi hastasıydım 5 yıldır nöbet geçirmiyorum onun raporu da kapandı ama geçmişimde olmadı bile bir dezavantajmış. EKPSS'ye giremiyorum 40'a çıkmıyor. Normal KPSS'de de infaz koruma memuru, zabıta vs sağlıktan kaybediyorum. Zabıta katipliği var onda da çok hızlı 10 parmak klavye kullanma şartı var. Napıcam sınırda kalmak bu gri alanda elimden hiçbir şey gelmiyor ortaöğretim KPSS'de ne olabilirim?
Hafif düzey CP'li hastasıyım sağ elimde ince motor yani parmaklarımı pek kontrol edemiyorum gücüm vs yerinde bunun dışında da sıkıntım yok ama epilepsi hastasıydım 5 yıldır nöbet geçirmiyorum onun raporu da kapandı ama geçmişimde olmadı bile bir dezavantajmış. EKPSS'ye giremiyorum 40'a çıkmıyor. Normal KPSS'de de infaz koruma memuru, zabıta vs sağlıktan kaybediyorum. Zabıta katipliği var onda da çok hızlı 10 parmak klavye kullanma şartı var. Napıcam sınırda kalmak bu gri alanda elimden hiçbir şey gelmiyor ortaöğretim KPSS'de ne olabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer