Hangi hocalardan izliyorsunuz?
Nasıl bir çalışma yöntemi izliyorsunuz?
Bir de 2 yıllık herhangi bir memur nasıl olunur?
Hangi hocalardan izliyorsunuz?
Nasıl bir çalışma yöntemi izliyorsunuz?
Bir de 2 yıllık herhangi bir memur nasıl olunur?
Ben 1. Sınıfım güvenlik koruma okuyorum KPSS için kendine has en uygun programı yapman en iyisi ben iki aşamalı çalışma yöntemi yaptım kendime haftada 3 gün calisicagim 1 günü ise ilk konudan gelinen son konuya kadar notları tekrar edeceğim ve o hafta yanlış yaptığım soruları tekrar edeceğim
İlk aşama konu anlatımı video+ pekiştirme test
İkinci aşama notlardan bakma zor test
(Paragraf coğrafya tarih/ bir ders bitince tekrar için haftada bir branş eklenecek tarihta bitince mantıken haftada 3 branş denemesi olacak ) siralama böyle şu an bende matematik için zamanı geljnce farklı bir plan ayarlarım önceliğim bunlar sende onceligine göre ayarla
Umarım anlatabilmisimdir bol sans
Ben çalışırken benim hocam kanalından çalışmıştım
Çalışma yöntemi konusunda şöyle bir işte çalışıyor musun, vaktin nasıl geçiyor bunu bilmediğim için bi öneride bulunamam
Bitirdiğin bölümün alımlarını, taban puanlarını araştır. Büro memuru vs olabilirsin gerekli sertifikaları alarak. Ya da adalet bakanlığı alımlarını denemelisin
Şu an bende o kanaldan çalışıyorum. Bir işte çalışmıyorum. Ne gibi sertifikalar gerekli
Anladım teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Video izliyorum test çözüyorum
bastan basliyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?